שלום,
קראתי את סיפור המקרה.
לא ציינת על כמה כסף מדובר.
בכללי אומר כי אם שילמת בעבור שיריון שיעור אחד בלבד ולא הגעת מהסיבות המצויינות, אזי עמדת המאמן נכונה.
שלום,
החוק קובע לענייני נעלים : " – מיום הרכישה ועד תום שני ימים שלאחריו שאינם ימי מנוחה ובלבד שתווית המחיר על הטובין, אם ישנה, לא הוסרה".
לא אינך יכולה לבטל את העסקה באשראי. עליך לפעול בהתאם לחוק.
שלום
בבית המשפט (בעולם המשפט) נטל ההוכחה הוא על התובע. משכך ככל שתוכל להוכיח טענותיך - בית המשפט יתן לך סעד.
בעבור 160 ש"ח לא הייתי טורח לתבוע.
שלום,
קראתי את הדברים. מהי שאלתך ? איך אני יכול לעזור ?
לצערי בישראל אין עילה לתביעה על כך שנציג שירות אינו מדבר יפה, אך יש לכם עילה לתביעה בגין העובדה שהמקרר לא הגיע (הפרת הסכם, הפרת חוק "חוק הטכנאים), חוסר תום לב, נזקים ועוגמת נפש).
שלום,
בהתאם למתואר יש לך עילה לתביעה ככל שיש לך ראיות להוכחת הטענות.
במקרה המתואר אני מציע לך לפנות להנהלת החברה בעניין ולבקש את כספך היחסי בחזרה בשל איחור באספקה ואי קבלת כל המוצרים.
שלום,
ככל שרכשתם כרטיסים מחברת תעופה זרה, יש צורך לבדוק האם יש לחברה סניף / נציגות בישראל ולבחון את ההסכם ביניכם לעניין ביטול או שינוי מועד טיסה.
שלום,
כל מקרה נבחן לגופו. אין כללי אצבע בעניין זה.
לצורך כך לומדים משפטים מס' שנים וקוראים פסקי דין.
אינני מבין את שאלתך השניה. באיזה עניין צריך לעשות משהו בנוגע לזה שעדיין לא החזירו לי את הכסף ? או לחכות לתביעה ??
בקשר לשאלה השניה עשיתי הזמנה מאתר ואמרו שיזכו אותי על הזמנה שעשיתי, אבל לא זיכו אותי. אותו אתר שאני הולך לתבוע על מה שרשמתי למעלה..
שלום,
ככל שלא השיבו לך את כספך אתה רשאי לתבוע.
שלום,
כן וככל שנגרמו לך נזקים ועוגמת נפש ואתה יכול להוכיחם.
שלום,
שאלתך תלויה בעיקר בהסכמים עליהם חתמת מול עו"ד.
כל עו"ד והדרך שלו. אין כללים בעניין זה.
שלום,
שאלתך תלויה לאיזה שופט התיק הזה יגיע (כן זה תלוי במדיניות של השופט הספציפי שידון בתיק).
אם תשאל דעתי ואפ כבר הוגשה תביעה - אני מציע להמשיך הלאה לדיון.
מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.