אספקת אריחים שגוייה
לא הייתי נחרצת כפי שהשיבו לך בשירות הלקוחות ולוא מהטעם כי סופק לך מוצר שונה מזה שרכשת. ערוך בדיקה האם במסמכי ההזמנה בית העסק מתריע כי ייתכנו שינויים באריחים וכי חלה על הלקוח החובה לבדוק את האריחים במעמד קבלתם; ככל שלא כך, הגש תביעה בשים לב לעלות התיקון ועלות האריחים החדשים הדרושים. תביעה קטנה מוגבלת בסכום. השב לי בכמה להערכתך הנך מעריך את הנזק.
בברכה,
עו"ד שרית לנגה-יצחקי
חשבונית שלא שולמה
תקלידי ב"גוגל" ותגיעי לשם. לגבי שאלתך השניה, פושט רגל אינו משלם את חובותיו כפי שמבצע אדם שאינו פושט רגל וזו הסיבה שהוא פושט רגל, על מנת להתמודד עם חובותיו שהוא אינו יכול להתמודד עימם. הליך פשיטת רגל הוא מורכב והוא חורג ממסגרת זו, אך אני אציין כי ככל שמדובר באדם שנמצא בהליך פשיטת רגל עלייך להגיש תביעת חוב על מנת להיכלל ברשימת הנושים של פושט הרגל.
בברכה,
עו"ד שרית לנגה-יצחקי
תביעות קטנות - טוען להעדר יריבות בשל היותו חברה בע"מ
בכ"ז, עדיין לא הבנתי מדוע העובד סבור שהוא אינו חב בנזיקין. עם זאת, אני מציעה כי תגיש לבהמ"ש לתביעות קטנות בקשה לתיקון כתב התביעה ושם תטען כי מעולם לא נטען בפניך כי הרכב בבעלות חברה וכי לא ידעת ולא היה עליך לדעת זאת שכן הדבר גם לא נראה מהרכב (חיצונית). תבקש להוסיף את החברה המדוברת כנתבעת. אם תקבל אישור לכך, תגיש תביעה מתוקנת, ובה הנהג והחברה כנתבעים, אם לא קיבלת כמבוקש, תבקש למשוך את התביעה (למחוק וחלילה לא לדחות, יש משמעות לביטויים הללו) ותגיש תביעה חדשה.
בהצלחה,
עו"ד שרית לנגה-יצחקי
סלקום חיוב בגלישה
תתכבדי ותגישי בהקדם!
בהצלחה,
עו"ד שרית לנגה-יצחקי
התייעצות בנוגע לתביעה-צרכנות
את הרשת, כמובן. לא הבנתי מדוע לתבוע רק 50% מעלות הסלון כאשר את מתארת כי מלכתחילה הסלון פגום. היה מקום להחליף לך את הסלון או להשיב לך את כספך.
בברכה,
עו"ד שרית לנגה-יצחקי
רמאות
הקלד את תגובתך
חתימה על כך שלא יחזרו לי כסף
הוא שעל פניו הביטול נעשה מסיבות הקשורות בך ולא בשל סיבות הקשורות בהפרת ההסכם על ידי המוסד הלימודי. עם זאת, אפשר לבנות "קייס" באמצעות טענות של פגם בכריתת ההסכם ו/או לחץ שהופעל עלייך שבעקבותיו לא חתמת בידיעה ברורה לקראת מה את הולכת.
אמנם המקרה שלך כולל הרבה מלל, אך מסיבות שונות הרבה מטענותייך אינן מובנות לי.
אני לא חושבת שהמקרה שלך אבוד מראש, צריך לבנות נכון את הטענות שלך בעיקר אלה הנוגעות לאופן החתימה על ההסכמים. במסגרת זו אני לא יכולה להדריך אותך באופן פרטני יותר לגופן של טענות.
בברכה,
עו"ד שרית לנגה-יצחקי
תביעה כנגד טכנאי
אם לא נכלל במסגרת תקופת אחריות אז לא חלה ההגנה של חוק הגנת הצרכן. מדובר בתביעה אזרחית כנגד הטכנאי רק תצטרכי לכמת את הנזק שנגרם. הייתי מציעה בשלב ראשון לדרוש מהטכנאי פיצוי או לכל הפחות החזר הכסף ששילמת (אני מניחה שכבר שילמת) ולעמוד על תיקון המכונה כנדרש (בהנחה שאת עדיין מעוניינת שהוא יתקן לך את המכונה ולא טכנאי אחר). כדאי שזה יהיה כתוב.
בברכה,
עו"ד שרית לנגה-יצחקי
תביעה לחברה צרכנות
הקלד את תגובתך
חברת סלקום שולחת לי הודאות פרסומיות
בניגוד לחוק (חוק התקשורת (בזק ושידורים), התשמ"ב-1982), קיימת עילה לתביעה. הכוונה היא, שפרסום דבר פרסומת שנעשה שלא כחוק, ללא הסכמת המקבל, עשוי לזכות בפיצוי בסך של 1,000 ש"ח בגין כל פרסום. אני לא נכנסת לשאלה כמה כדאי או ניתן לתבוע כיוון שהחוק מונה חלופות שונות ואף נתון לשיקול דעת בהמ"ש ואין זו המסגרת לפרט.
בהצלחה,
עו"ד שרית לנגה-יצחקי
מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.
