שלום,
כמובן שעל המתקין להגיע ולתקן את התקלה במסגרת האחריות.
במידה והמתקין אינו מגיע על מנת לתקן את התקלה במסגרת האחריות, את רשאית להביא טכנאי מתקין אחר לתקן את התקלה הנוכחית ובהמשך לתבוע את המתקין הראשון בגין כל הפרת הסכם, רשלנות, חוסר תום לב, נזקים ועוגמת נפש.
ככל שאת מעוניינת בייעוץ, סיוע וטיפול משפטי בעניינך - את מוזמנת לפנות למשרדי.
שלום,
תחילה יש לבחון מהו טיב התקלה וכיצד נגרמה על מנת לקבוע אחריות של מי מהחברות.
בכל מקרה אם חברה ראשונה פירקה הכל והחברה השניה טרם התחילה במלאכה, אזי האחריות תחול על החברה הראשונה.
שלום,
החוק אינו קובע דברים מעין אלו.
החוק קובע כי לאחר ביטול העסקה יש להשיב לצרכן את כספו באותה הדרך שבה שילם.
אם שילם בכרטיס אשראי אז באמצעות כרטיס אשראי, אם במזומן אז תשלום במזומן וכן הלאה.
זאת אומרת שאם סכום העסקה חולק למשל ל10 תשלומים הוא יוחזר ב10 תשלומים כפי שהעסקה בוצעה?
עניתי לך את שקובע החוק.
כמו שהסברתי החוק אינו עוסק בשאלה הספציפית שלך, אלא כללי.
שלום,
מה דעתי על מה ?
אם התאכזבת ו\או אינך אוהב את המוצר, אז תפסיק לרכוש אותו.
אם לדעתך יש הטעייה בפרסום - אתה רשאי לתבוע בגין כך ובתנאי שיש לך את כל הראיות להוכחת הטענות.
שלום,
כבר פנית אליי בעבר בעניין זה ועניתי על שאלותיך.
1. בהתאם למתואר כן זה עלול להיחשב כחוסר תום לב.
2. אתה בהחלט יכול לטעון טענות אלה.
שלום,
מערכת המשפט משתדלת ליצור אחידות. לא תמיד זה מצליח.
אינני מכיר את החומר וכתבי הטענות ולכן בשלב זה אינני יכול לחוות דעתי האם בית המשפט פעל כדין בעניינך.
שלום,
אינך חייב דבר.
לצורך ביטול העסקה יש לפעול בהתאם לקבוע בחוק. ראה בעניין זה חוק הגנת הצרכן ותקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה).
אם לדעתך הוטעת ויש לך ראיות להוכחת טענות אלו - ניתן לבטל את העסקה דרך בית המשפט.
שלום,
ניתן לבטל עסקה אל מול חברת האשראי במתאים מסוימים (הקבועים בחוק) למשל כאשר רכשת מוצר / שירות באשראי ולא קיבלת אותו (= כשל תמורה).
בכל מקרה במקרה המתואר עליך לבטל את העסקה מול החברה שממנה רכשת את הכרטיסים (גם אם היא בחו"ל).
שלום,
תחילה יש לבדוק האם חוק הטכנאים חל במקרה המתואר.
שנית, בגדול אגיד כי כיוון שאתה הוא בית העסק אשר ממנו הוזמן השירות, אתה כבית עסק אחראי אל מול לקוחותיך.
לפיכך במקרה המתואר ובמידה והמקרה נכנס בגדר חוק הטכנאים - אזי עליך לפצות את הלקוח ואת הסכום עליך לגבות מהחברה הקבלנית איתה בחרת לעבוד ולמעשה התרשלה בעבודתה.
שלום,
1. בגדול הסעיף חוקי. כל חברה פרטית יכולה לקבוע מה שהיא רוצה והלקוח רשאי שלא להסכים להצעה. בדיוק כמו אצל רופא שיניים, עורך דין או כל שירות אחר.
2. כדי שאוכל לענות על שאלתך האם זהו אינו תנאי מקפח בחוזה אחיד עליי לעיין בחוזה על מנת לבחון האם מדובר בחוזה אחיד.
3. אתה בהחלט צודק. מעשה זה יהיה בהחלט מעשה חסר תום לב ולא הגיוני (למרות שהסעיף על פניו חוקי). השאלה היא מי קובע את עליית המחיר ? האם הם מעלים את המחיר על דעת עצמם ? האם מעלים את המחיר כאשר יש עליית מחירי עצים בעולם ...
ככל שאתה מעוניין בייעוץ, סיוע וטיפול משפטי בעניינך, אתה מוזמן לפנות למשרדי.
מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.