שלום,
מה עליך לעשות במה ? מה אתה מבקש ?
אם מדובר בשטח פרטי שלך - אזי אתה רשאי להוציא (כדין) את העמוד לחילופין לקבל תשלום בעבור שימוש בשטח הפרטי שלך.
אז מה אני מציע ? מציע לך לפנות לעו"ד לצורך טיפול משפטי הולם בעניינך.
ככל שאתה מעוניין בייעוץ, סיוע וטיפול משפטי בעניינך - אתה מוזמן לפנות למשרדי.
שלום,
לא. (אני מעריך כי גם חברת האשראי לא תבטל לך את העסקה).
שלום
מענה לשאלותיך :
1. יש לבדוק האם אכן מדובר בעסקה מתמשכת או לא. אם אין מדובר בעסקה מתמשכת אזי לאחר 12 חודשים היה עליהם להפסיק את התשלום. בהתאם למתואר בסיפור המקרה אין מדובר בעסקה מתמשכת.
2. יש למסור לצרכן הסכם הכולל תנאיי ביטול עסקה וחשבונית
3. אינני יודע - לא ראיתי את מסמך ההזמנה המדוברת.
4. אם אין מדובר בעסקה מתמשכת ו\או הודעת לאחר 12 חודשים כי אינך מעוניינת בשירות - אזי את רשאית לבקש ולקבל החזר בגין התשלומים שירדו מעבר לסכום שהוסכם (מעבר ל 12 חודשים).
5. לבקש תמיד אפשר. השאלה היא האם חברת האשראי תשיב לך את הכספים (אני מעריך שלא).
6. כן. על פי חוק הגנת הצרכן ובתנאים הקבועים בחוק - ניתן לבקש פיצוי של עד 10,000 שח ללא הוכחת נזק.
שלום,
האם את מתכוונת בשאלתך - האם יש לך עילה לתביעה כנגד החברה ממנה רכשת את הרכב ?
האם מדובר ברכישת רכב חדש או יד 2 ? האם רכשת את הרכב מיבואן ?
האם יש לך / היה לך אחריות על הרכב ?
האם יש לך חוות דעת מקצועית שמוכיחה כי הרכב נרכש תקול (כלומר יצא מהמפעל תקול) ?
ככל שאתם מעוניינים בייעוץ, סיוע וטיפול משפטי בעניינכם - אני לרשותכם. אתם מוזמנים לפנות למשרדי.
השירותים המשפטיים בתשלום.
שלום,
באם אינך מצליחה לעשות זאת בעצמך - עליך לפנות לעו"ד לצורך קבלת טיפול משפטי בעניינך (פניית עורך הדין לחברה לצורך ביטול עסקה והשבה כספית).
ככל שאת מעוניינת בייעוץ, סיוע וטיפול משפטי בעניינך - את מוזמנת לפנות למשרדי..
שלום,
שוחחנו טלפונית ושלחתי לך את פרטיי לצורך קבלת ייעוץ משפטי בעניינך.
שלום,
קראתי את הדברים.
אין לך עילה לתביעה כנגד החברה.
שלום,
יש צורך לבחון האם מדובר פה בהפרת הסכם.
במידה ואכן מדובר על הפרת הסכם, קמה לך עילה לתביעה בעניינך בגין הפרת הסכם, נזקים ועוגמת נפש.
אם תשאל דעתי - אני מציע תחילה לפנות לחברה במכתב התראה לפני תביעה לצורך קבלת פיצויים כספיים בגין הפרת הסכם, נזקים ועוגמת נפש. במידה ומכתב לא יסייע השלב הבא הגש תביעה בגין כל האמור.
ככל שאתה מעוניין בייעוץ, סיוע וטיפול משפטי בעניינך - אתה מוזמן לפנות למשרדי.
שלום,
קראתי את הדברים אך אני מודה כי לא הבנתי את שאלתך עד הסוף.
בכל מקרה חוק הגנת הצרכן קובע כי ניתן לבטל רכישת מוצר ו\או שירות.
לרוב ייעוץ נחשב בגדר שירות ועל כן גם שירות מסוג ייעוץ עלול להיכנס לגדר שירות.
כבעל עסק - אני מציע לך להתייחס ברצינות לעסקך ולפנות לעו"ד (לא בפורום משפטי) על מנת לקבל ייעוץ משפטי רציני באשר לפעילות עסקיך.
כך לפחות אני הייתי נוהג.
שלום,
1. שאלת אותי את השאלה הזו בנוסחים שונים כבר מספר פעמים ובכל הפעמים עניתי לך תשובות מלאות. התשובות לשאלותיך לא ישתנו ככל שתמשיך ותשאל אותם (גם בגירסא אחרת ובשמות אחרים).
2. אנא ראה תשובותיי אליך בפניותיך הקודמות.
בהצלחה.
מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.