שלום,
חסרים לי מידע ונתונים רבים כדי שאוכל להשיב על שאלתך.
לדוגמא האם מדובר על חברה הרשומה בישראל או חברה בטורקיה ?
האם חתמת על הסכם / חוזה כלשהוא ?
כיצד ביצעת את העסקה וכיצד ביקשת את ביטולה ?
ועוד.
ככל שאתה מעוניין בייעוץ, סיוע וטיפול משפטי בעניינך - אתה מוזמן לפנות למשרדי.
השירותים המשפטיים בתשלום.
שלום,
באם החברות אינן מגיבות למכתבים ולפניותיך - לא יהיה מנוס מלהגיש תביעה בבית המשפט לצורך קבלת כספך בחזרה + תשלום פיצויים ללא הוכחת נזק (סכום פיצוי של עד 10,350 ש"ח) + תשלום פיצויים בגין נזקים ועוגמת נפש.
ככל שאתה מעוניין בייעוץ, סיוע וטיפול משפטי בעניינך - אתה מוזמן לפנות למשרדי.
שלום,
א. מחשב שהתקלקל לאחר 5 ימים - זה אומר שנמכר לך מחשב תקול מלכתחילה - ועל כן בהתאם לחוק אתה זכאי לבטל את העסקה ולקבל את כספך בחזרה או להחליף לך למחשב חדש אחר ובכל אחד מהמקרים גם תשלום פיצויים בגין הנזקים ועוגמת הנפש שנגרמו לך (הרי מכרו לך מחשב תקול מלכתחילה).
ב. ישנן תקנות לעניין תיקון מכשירים (ראה תקנות הגנת הצרכן - אחריות ושירות לאחר מכירה). אמנם בתקנות אלו לא מצוין תיקון מחשב - אך ניתן להסיק מתקנות אלו לגבי זמני התיקון הראויים. ובכל מקרה מגיע לך מחשב חדש ולא מחשב מתוקן.
ג. בהתאם למתואר מגיע לך פיצוי בגין הנזקים ועוגמת הנפש שנגרמו לך.
ככל שאתה מעוניין בייעוץ,סיוע וטיפול משפטי בעניינך - אתה מוזמן לפנות למשרדי.
מה הטלפון ?
052-6197069
שלום,
באם חלפו מניין הימים הקבוע בחוק להגשת כתב הגנה (30 יום מיום קבלת כתב התביעה בידי הנתבע) אתה רשאי לבקש פסק דין בהעדר הגנה.
לצורך כך עליך להגיש בקשה מסודרת בעניין לשופטת (באמצעות מערכת נט המשפט, פקס או להגיע פיזית למזכירות בית המשפט ולהגיש שם).
ככל שאתה מעוניין בייעוץ, סיוע וטיפול משפטי בעניינך - אתה מוזמן לפנות למשרדי.
שלום,
לא מסרת מספיק פרטים (גם לא איזה מוצר מדובר) כדי שאוכל לענות על שאלתך בצורה ספציפית.
בכללי אגיד כי אם אינך בטוח - מומלץ לתבוע באותה תביעה גם את המוכר וגם את היבואן ושבית המשפט יכריע על מי חלה האחריות בעניין.
ככל שאתה מעוניין בייעוץ, סיוע וטיפול משפטי בעניינך - אתה מוזמן לפנות למשרדי.
השירותים המשפטיים בתשלום.
שלום,
אין פה מעשה צרכני לא חוקי ובתנאי שכל תנאיי התשלום הללו נודעו לך טרם ביצוע ההזמנה.
שלום,
הגורם שאליו יש להפנות את הבקשה היא הרשמת אשר ניהלה את התיק בלבד.
שלום,
באם אינכם מצליחים לקבל בחזרה את כספכם, המלצתי היא לפנות לעורך דין לצורך השבת כספכם.
ככל שאתם מעוניינים בייעוץ, סיוע וטיפול משפטי בעניינכם, אתם מוזמנים לפנות למשרדי.
שלום,
ככל שלדעתך החברה הפרה את ההסכם ביניכם (הרי אמרו לך שהחבילה אבדה) ולא פעלה בהתאם להזמנה - את רשאית לבטל את העסקה ולקבל את כספך בחזרה + פיצויים בגין עוגמת הנפש שנגרמה לכם.
ככל שהחברה לא תסכים לבטל את העסקה ולפצות אתכם בגין עוגמת הנפש - אתם רשאים להגיש תביעה כנגד החברה.
תוך יום עסקים אחד זה בתוך 24 שעות.
תודה על תשובתך! היא מאוד עזרה לי.
מכך עלה לי עוד מספר שאלות.
● תוך כמה זמן אני אמורה לקבל החזר כספי על המוצר שלא היה זמין וביטלתי? ומה קורה אם בזמן הקצוב אין החזר?
● מי מחליט מה גודל הפיצוי אם לא מגיעים לבית המשפט?
שלום,
1. בתוך 14 יום. אם לא משיבים לך את כספך - החוק קובע פיצויים של עד 10,000 ש"ח ללא הוכחת נזק.
2. זה מסתיים במו"מ.
מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.