שלום,
כן. בהתאם לחוק הגנת הצרכן אתה רשאי לבטל את העסקה ולקבל את כספך בחזרה.
אם מדובר במוצר תקול על אחת כמה וכמה אתה רשאי לבטל (ואף לקבל פיצוי).
שלום,
ככל שהמוכר אינו פועל בהתאם לחוק, אתה רשאי להגיש תביעה בבית משפט לתביעות קטנות לצורך ביטול עסקה + השבה כספית + תשלום פיצויים.
לפני כן אני ממליץ לשלוח למוכר הודעה על ביטול העסקה בכתב כדי להקפיא את המצב.
שלום,
אין דבר כזהנהוג. כל מקרה לגופו.
שלום,
כדי שאוכל לענות ספציפית על שאלותיך עליי לעיין בכל המסמכים והראיות הרלוונטיות בעניינך.
על כן תשובותיי כאן אליך הן כלליות בלבד.
אני מציע לך תחילה לחתום על הסכם מול סוכנות הביטוח באשר להסכמות אליהן הגעתם ורק לאחר מכן לחתום על המסמך.
בהתאם למתואר יש פה עילה לתביעה בתנאי שיש ברשותך את כל הראיות להוכחת הטענות. אכן המקרה שלך יכול להתאים לתביעה בבית המשפט לתביעות קטנות).
לגבי שאלתך האחרונה - אתה רשאי לבטל את הביטוח ולעשות חדש. את עניין השבת הכספים שגבו ממך, עליך לבחון זאת מול חברת הביטוח (כאמור - אני לא מכיר את פרטי המקרה לעומקם ולא יכול לענות לך על כך).
היי, קודם תודה על תשובתך.
אילו ראיות אני צריך? השיחות עם הסוכנות מוקלטות (מהצד שלהם), האם זה יעזור?
לצערי, את השיחה עם המנהלת כשהיא אמרה לי שהכל בטיפול שלה ולא יעלו כלום, אין לי מוקלט מכיוון שזו הייתה שיחה עם המספר האישי שלה.
שלום,
כפי שציינתי יש צורך בכל הראיות להוכחת הטענות.
כל השיחות הטלפוניות שבוצעו (זה הכי חשוב) להוכחת טענותיך.
הצעת המחיר.
פוליסת הביטוח
הבנתי, תודה רבה.
שאלה אחרונה, אם ארצה את השיחות המוקלטות, אוכל לדרוש זאת מהם?
שלום,
לבקש תמיד אפשר. אין להם חובה למסור לך.
לצורך כך יהיה צורך לפנות לבית המשפט ולבקש מהם את השיחות בצו בית משפט.
שלום,
אין טבלאות בחוק הקובעות מהו סכום הפיצוי הראוי אותו ניתן לדרוש בהתאם לכל אירוע ואירוע. למעשה בהתאם למתואר מדובר בהפרת הסכם, רשלנות, חוסר תום לב וכפועל יוצא נזקים ועוגמת נפש, כאשר חוסר נוחות ועוגמת נפש הינם רכיב סובייקטיבי.
ככל שאתה מעוניין בייעוץ, סיוע וטיפול משפטי בעניינך - אתה מוזמן לפנות למשרדי.
שלום,
בהתאם לאמור בחוק הגנת הצרכן - התשובה היא כן.
שלום,
לא.
שלום,
הכותרת של פנייתך וסיפור המקרה לא תואמים.
בהתאם למתואר את התחלת את הקורס ולאחר 2 שיעורים החלטת שהתנאים אינם מתאימים לך. משכם אין לך כל עילה לתביעה בעניינך.
אני מציע לך לפנות לחברה, לנהל מולם מו"מ ולנסות לבטל את העסקה ולקבל חלק מכספך בחזרה.
ככל שאת מעוניינת בייעוץ, סיוע וטיפול משפטי בעניינך - את מוזמנת לפנות למשרדי.
שלום,
קודם כל אינך חייב לעשות דבר. מדובר במוצר של איסוף עצמי.
ככל שמדובר במוצר פגום, על החברה לפצות אותך בגין הנזקים ועוגמת הנפש שנגרמו לך.
בשלב זה הייתי מציע לנהל מולם מו"מ על מנת שהם יבצעו את כל ההחלפה במקומך ויספקו לך עד דירתך מוצר חדש.
ככל שהם לא יסכימו אתה רשאי להגיש תביעה בבית המשפט בעניינך.
שלום,
אין מדובר בשאלה משפטית. על כן אינני מוסמך להשיב לך על שאלות אלו.
איתך הסליחה.
שלום,
כן. בהסכם שכירות אפשר להתנות על חוק השכירות והשאילה.
כמובן שלאחר ידיעה זו - זכותך להחליט האם אתה מקבל את ההסכם בתנאים אלו או שלא.
שלום,
על החברה לקבוע איתך זמן מדויק יותר שהגעתו של טכנאי כדי להחזיר את הטלויזיה והם לא יכולים לקבוע זמן של בין 9 בבוקר ל 1 בצהרים. זה לא סביר.
ראה סעיף 18א(ג) לחוק הגנת הצרכן.
מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.