שלום,
כל אחד מהנתבעים / תובעים שכנגד צריך להגיש כתב הגנה / תביעה שכנגד בנפרד.
(בעבור כל אחד מהנתבעים).
שלום,
בהתאם למתואר - יש פה הפרת הסכם מצד חנות הרהיטים ועל כן יש מקום לתביעה בעניין.
שלום,
1. כן בהחלט.
2. החוק לא מגדיר זמנים. תוך זמן סביר וזמן סביר במקרה זה 3 ימי עסקים.
3. מוזר מאוד שאף גורם בחברה לא חוזר אליך.
מה שם החברה ?
תודה על התשובה.
החברה היא אל על.
לאחר שלא ענו לי נכנסתי לפייסבוק של החברה ולפי התגובות הזועמות שם , הסתבר לי שאני לא לבד.
האם למרות שלא מצויין בחוק זמן תגובה של השירות במענים האוטומטים של החברה מודיעים על זמן תגובה של 24 שעות או חמישה ימי עבודה, אני יכולה לבקש פיצוי על נזקים שנגרמו לי ?
שלום,
ככל שנגרמו לך נזקים בשל מחדלי החברה - את רשאית לדרוש פיצוי ו\או להגיש תביעה.
שלום,
הנושאים אותם אתה מתאר קשורים לדיני עבודה.
לא ניתן לתבוע בבית משפט לתביעות קטנות עניינים של דיני עבודה.
משכך, ממליץ לך להפנות את שאלותיך לגורמים רלוונטים (עורכי דין העוסקים בדיני עבודה).
שלום,
קראתי את הדברים.
מהי שאלתך ? ואיך אני יכול לסייע ?
השאלה היא האם ניתן לתבוע? 1. המוצר לא נמסרה בזמן. אחרי 5 ימים התכתבויות בטלתי עסקה. 2. היחס ללקוח הוא כאילו אני חייב להם משהו. 3. תקשורת איתם אפשרית רק במייל, אליו הם עונים פעם ביום. זלזול בלקוח.
שלום,
כן אתה רשאי לתבוע אותם ככל שהצד השני הפר הסכם (לא סיפק מוצר בזמן) ובעקבות כך נגרמו לך נזקים ועוגמת נפש.
שלום,
את השאלות הללו היה עליך לשאול לפני שהגשת תביעה ולא לאחר קבלת פסק דין (כלומר היית צריך להתייעץ עם עו"ד בעניינך לפני הגשת תביעה). כעת כבר מאוחר מידי.
כן, ניתן לערער על פסק דין שניתן (בבית משפט שלום או בבית משפט לתביעות קטנות).
ככל שאתה מעוניין בייעוץ, סיוע וטיפול משפטי בעניינך בעניין בחינת ערעור על פסק דין, אתה מוזמן לפנות למשרדי.
שלום,
בהתאם למתואר התשובה היא לא.
שלום,
בוודאי שיש פה עילה לתביעה.
מדובר פה על חומרים פרטיים שלך שאתה רשאי וזכאי לקבלם (החומרים שייכים לך).
שלום,
כן בהחלט יש מה לעשות.
החברה אחראית על ביצוע המשלוח ועם כן יש לך עילה לתביעה כנגדך.
ככל שאתה מעוניין בייעוץ, סיוע וטיפול משפטי בעניינך, אתה מוזמן לפנות למשרדי.
מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.