סגור

מצא עורך דין :

קטגוריה
תחום עיסוק
בחר איזור
בחר עיר

שאלו עו"ד על צרכנות ותביעות קטנות(2,366)

שאל בפורום צרכנות ותביעות קטנות

מענה משפטי מקצועי ומהיר, קבלו תשובות בדוא”ל ללא עיכוב

גולש/ת יקר/ה,
פורום זה אינו מנוהל על ידי עורך דין – ולכן המענה יכול להתעכב מעט.


הנהלת האתר עושה את המירב לאתר עורך דין בתחום שישיב על שאלתך בהקדם.
עמכם הסליחה. מוזמנים לבדוק שנית בימים הקרובים

אם הינך עורך דין בתחום ומעוניין בניהול הפורום – פנה עוד עכשיו בטלפון 03-6006646
או באמצעות טופס יצירת קשר ונשמח לעמוד לשירותך בהקדם

מנהל פורום צרכנות ותביעות קטנות

איזור: חיפה
פקס: 098800022
טלפון: הצג טלפון

"משרדי מעניק שירותים משפטיים נוספים בכל הקשור לתביעות קטנות, ועריכת כתבי תביעה והגנה והכנה לפני דיון בבית המשפט..."

22/03/2022 08:52 אריה דוד כתב תביעה כנגד מספר נתבעים כתב תביעה כנגד מספר נתבעים
דייר הגיש תביעה קטנה כנגד 3 דיירים . אותו מספר תיק . האם מספיק כתב הגנה אחד בעבור כל הנתבעים , או שכל אחד אמור להגיש עותק בנפרד . אותה שאלה לגבי כתב תביעה שכנגד. תודה רבה .

שלום,
כל אחד מהנתבעים / תובעים שכנגד צריך להגיש כתב הגנה / תביעה שכנגד בנפרד.
(בעבור כל אחד מהנתבעים).

21/03/2022 22:35 יעל ביטול עסקה ביטול עסקה
שלום,
לפני כשבועיים רכשנו ארון בחנות רהיטים. יצאנו מהפגישה בחנות עם שרטוט של הארון כולל מידות וכן שילמנו את מלוא התשלום.
לאחר כשבוע וחצי הגיע מודד לביתנו ולאחר יומיים קיבלנו טלפון מהחנות שהיתה טעות בתמחור והמחיר גבוה ב4200 ש"ח ממה ששילמנו,ואם נוסיף את ההפרש הם יוכלו לכבד את ההסכם.כמובן שלא הסכמנו והחזירו לנו את התשלום. רציתי לדעת האם הם יכולים לעשות זאת? האם זה לא הפרת הסכם? אם התוספת תשלום היתה של-1000 ש"ח זה עוד הגיוני, אך הפרש כ"כ גדול לא נשמע לי הוגן. מה גם שהבטיחו לנו ארון לפסח וכעת זה לא יקרה..

האם יש פה מקום לתביעה?

תודה
יעל

שלום,
בהתאם למתואר - יש פה הפרת הסכם מצד חנות הרהיטים ועל כן יש מקום לתביעה בעניין.

21/03/2022 15:18 חגית מתן שירות על ידי חברת תעופה מתן שירות על ידי חברת תעופה
שלום,
רכשתי כרטיס טיסה בחברת טיסה ישראלית.
אני צריכה לשנות את תאריך הטיסה ויותר משבוע לא ניתן לקבל מענה בשירות הלקוחות של החברה.
לא מדובר על מענה לא מספק אלא לחלוטין לא ניתן ליצור קשר עם נציג של החברה ולמרות שמשמיעים הודעה שיחזרו תוך חמישה ימי עסקים, לא חוזרים.

האם יש חובה על חברה לתת שירות גם כשלא מדובר במוצר פיזי ?
תוך כמה זמן החברה צריכה לתת מענה ?
מה ניתן לעשות במידה ואין דרך ליצור קשר עם החברה (לא בטלפון, לא בווטאפ, לא במייל ולא במסינגר)
תודה

שלום,
1. כן בהחלט.
2. החוק לא מגדיר זמנים. תוך זמן סביר וזמן סביר במקרה זה 3 ימי עסקים.
3. מוזר מאוד שאף גורם בחברה לא חוזר אליך.
מה שם החברה ?

22/03/2022 05:36 חגית מענה

תודה על התשובה.
החברה היא אל על.
לאחר שלא ענו לי נכנסתי לפייסבוק של החברה ולפי התגובות הזועמות שם , הסתבר לי שאני לא לבד.
האם למרות שלא מצויין בחוק זמן תגובה של השירות במענים האוטומטים של החברה מודיעים על זמן תגובה של 24 שעות או חמישה ימי עבודה, אני יכולה לבקש פיצוי על נזקים שנגרמו לי ?

שלום,

ככל שנגרמו לך נזקים בשל מחדלי החברה - את רשאית לדרוש פיצוי ו\או להגיש תביעה.

20/03/2022 18:19 תביעה קטנה נגד בנק גדול 11rimona@gmail.com [email protected]
תביעהקטנה נגד בנק הפועלים-
1 החזירו למעסיק דלי-את המשכורת-שלי.
בטענה שהמשכורת לא שלי!!!
מה שגרם לעוגמת- נפש ועיכוב בקבלת המשכורת -של יותר מ12 ימים.
2) את קצבת האבטלה,של מישהי, החזירו לביטוח לאומי!!
מה שגרם לעיכוב בקבלת הכסף ביותר משבוע.
אלו דני הנושאים שאני רוצה לתבוע -בגינם.
האם אוכל לתבוע? וכמה אתבע?

שלום,
הנושאים אותם אתה מתאר קשורים לדיני עבודה.
לא ניתן לתבוע בבית משפט לתביעות קטנות עניינים של דיני עבודה.
משכך, ממליץ לך להפנות את שאלותיך לגורמים רלוונטים (עורכי דין העוסקים בדיני עבודה).

16/03/2022 13:47 משה דרוש דרוש
לעבודה קלה בכתיבה, קלדנות, בק אופיס, תמלול, ותרגום, נא לשלוח קורות חיים למייל [email protected]

15/03/2022 09:09 אלכסנדר ולסוב איחור באספקת מוצר איחור באספקת מוצר
רכשתי שעון חכם ב-9.03.22 אצל יבואן רשמי דרך אתר אינטרנט, בחרתי שיטת משלוח מהיום להיום. היום כבר 15.03.22 ועוד לא קיבלתי מוצר. לדבר איתם ניתן רק דרך מייל. הם עונים באיחור של 24 שעות ולא מיתיחסים לשאלות שלי ואומרי: "הזמנתך התקבלה ונמצאת בטיפול, צפוייה להיות מוכנה בימים הקרובים. ברגע שתהייה מוכנה תעודכן על כך." זה מה שהם ענו ב-13.03.22. הם לא מנסים לפתור בעיה ורק מושכים זמן.

שלום,
קראתי את הדברים.
מהי שאלתך ? ואיך אני יכול לסייע ?

16/03/2022 12:35 אלכסנדר 054-2321103

השאלה היא האם ניתן לתבוע? 1. המוצר לא נמסרה בזמן. אחרי 5 ימים התכתבויות בטלתי עסקה. 2. היחס ללקוח הוא כאילו אני חייב להם משהו. 3. תקשורת איתם אפשרית רק במייל, אליו הם עונים פעם ביום. זלזול בלקוח.

שלום,
כן אתה רשאי לתבוע אותם ככל שהצד השני הפר הסכם (לא סיפק מוצר בזמן) ובעקבות כך נגרמו לך נזקים ועוגמת נפש.

13/03/2022 12:16 dima livshitz מחסן דירה מחסן דירה
ישנו מחסן בבעלותי בבניין , משהי השתמשה לי במחסן 5 שנים
טבעתי אותה על סכום מסויים על השתמשות במחסן 5 שנים
השופט אמר לי במשפט להביא שמאי שיגיד מה הסכום שצריכה לשלם
ואמר לי גם להביא הוכחה שבקשנו ממנו לפנות את המחסן ביום קניית הדירה
הסוף המשפט הנאשמת יצא אשמה אך העונש שקבלה היה לשלם רק על 4 חודשים בלבד
שאלה: איך אפשר להוכיח דבר כזה שעבר בדיבור בין שני הצדדים
שאלה נוספת האם כדי לעשות ערעור למשפט?

שלום,
את השאלות הללו היה עליך לשאול לפני שהגשת תביעה ולא לאחר קבלת פסק דין (כלומר היית צריך להתייעץ עם עו"ד בעניינך לפני הגשת תביעה). כעת כבר מאוחר מידי.
כן, ניתן לערער על פסק דין שניתן (בבית משפט שלום או בבית משפט לתביעות קטנות).
ככל שאתה מעוניין בייעוץ, סיוע וטיפול משפטי בעניינך בעניין בחינת ערעור על פסק דין, אתה מוזמן לפנות למשרדי.

10/03/2022 14:00 יפית ביטול עסקה על מלון ביטול עסקה על מלון
שלום רב,
לפני מספר ימים הזמנתי מלון בחו"ל דרך סוכנות בארץ - הזמנה בוצעה פחות מ 48 שעות לפני החופשה.
כמה שעות לאחר ביצוע ההזמנה קיבלתי הודעה כי הטיסה מבוטלת וישר התקשרתי לסוכנת לבקש לבטל את המלון.
הסוכנת טענה כי המלון ללא אפשרות ביטול היות וזה פחות מ 48 שעות לפני
בשיחה עם חברת האשראי יום למחרת נאמר לי כי העסקה עדיין לא נקלטה ויש להפיל את העסקה.
פניתי שוב לסוכנת שאמרה לי שזה בטיפול עם המלון .
כאשר הודעתי על הביטול לא היה בידי שום מסמך על אישור המלון וגם לא תנאי הביטול.
כעבור יומיים הודיעה לי הסוכנת כי קיבלתי זיכוי למימוש אצלהם בסוכנות ולא זיכוי של העסקה.
יש לציין כי עלות המלון הייתה 7460 שח והזיכוי שקיבלתי היה על סך 6624 ש"יח כלומר 836 נגבו לטענתה ע"י המלון עבור דמי ביטול.
האם זה חוקי??

שלום,
בהתאם למתואר התשובה היא לא.

10/03/2022 10:45 יעקב מעבדת סלולר מעבדת סלולר
הכנסתי את המכשיר למעבדה תיקונים. לאחר כשבועיים אמרו שלא ניתן לתקן וקיבלתי מכשיר חלופי.
היו לי חומר חשוב בפלאפון והמעבדה אינה רוצה לתת לי את החומר שהיה על המכשיר וגם אינה רוצה להחזיר לי את המכשיר
האם יש פה עילה לתביעה או שאני קיבלתי מכשיר אחר בתמורה כך שאיני יכול לבקש את המכשיר שהכנסתי למעבדה
אשמח לתשובתכם, תודה

שלום,
בוודאי שיש פה עילה לתביעה.
מדובר פה על חומרים פרטיים שלך שאתה רשאי וזכאי לקבלם (החומרים שייכים לך).

10/03/2022 07:49 רויטל אסטרייכר איחור בהגעת משלוח איחור בהגעת משלוח
שלום רב
ביצעתי משלוח בינלאומי ישראל ליוון עי חברה (עמיל מכס) פרטית שהתחייבה (ושולם להם בהעברה בנקאית )למשלוח עד הבית שמתעכב הרבה מעבר למה שכתוב בהסכם ועדיין לא הגיע.האם יש מה לעשות?

שלום,
כן בהחלט יש מה לעשות.
החברה אחראית על ביצוע המשלוח ועם כן יש לך עילה לתביעה כנגדך.
ככל שאתה מעוניין בייעוץ, סיוע וטיפול משפטי בעניינך, אתה מוזמן לפנות למשרדי.

עורכי דין מובילים בפורום צרכנות ותביעות קטנות

דרור הראל
עו"ד דרור הראל

מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.