שלום,
מהם הזכויות שלך במה ?
אם כפי שאתה מתאר - עבדו עליך, שיקרו לך, מכרו לך חתול בשק וכו' ויש לך את כל הראיות להוכחת הטענות - אתה רשאי לתבוע.
ככל שאתה מעוניין בייעוץ, סיוע וטיפול משפטי בעניינך - אתה מוזמן לפנות למשרדי.
שלום,
התשובה לכל שאלותיך היא לא.
שלום,
סיכויי הצלחתך גבוהים באם יש לך הסכם בכתב ובהסכם בכתב מצוין הסכום לתשלום (390 ש"ח).
אם אין ביניכם הסכם בכתב - לא הייתי ממליץ לתבוע.
התשובה לשאלתך השניה.היא לא.
שלום,
כן בוודאי.
ככל שאתם מעוניינים בייעוץ סיוע וטיפול משפטי בעניינכם - אתם מוזמנים לפנות למשרדי.
שלום,
אני מעריך שיש מחשבונים להוצאות הפרדי הצמדה וריבית כפי שאתה מבקש.
שלום,
את מוזמנת לפנות למשרדי בעניין.
שלום,
קראתי את הדברים.
איך אני יכול לעזור ? מהי שאלתך ?
הקלד את תגובתך
שלום,
אינני עוסק בכדאיות אלא במשפט.
כן ניתן לתבוע ובתנאי שיש לך ראיות להוכחת הטענות.
שלום,
כן, בהתאם למתואר ישנן כמה עילות לתביעה, אך זה תלוי בהאם ימצאו לך את הטלפון או לא.
ככל שהטלפון לא ימצא - תוכלי להגיש תביעה הן על סכום המכשיר וכולל רשלנות מקצועית, נזקים ועוגמת נפש.
ככל שאת מעוניינת בייעוץ סיוע וטיפול משפטי בעניינך - את מוזמנת לפנות למשרדי.2
שלום.
לא.
הדרך לטפל בעניין למחוק את התביעה ולהגישה מחדש בבית משפט אחר.
שלום,
7 שנים.
תודה. מדובר ב7 שנים לכל סוגי העילה לתביעה או שישנם מקרים ספציפיים?
שלום,
ישנם מקרים ספצפיים.
להפרת חובות או עיכוב/ מניעת שירות זה גם 7 שנים? מוצר פגום לא רלוונטי במקרה שלי כי החברה מספקת רק שירותים. וחוץ מכך תוכל בבקשה גם להדגים?
להפרת חובות או עיכוב/ מניעת שירות ההתיישנות גם 7 שנים? מוצר פגום לא רלוונטי במקרה שלי כי החברה מספקת רק שירותים. וחוץ מכך תוכל בבקשה גם להדגים בשביל ההבהרה? תודה
שלום,
אני מתנצל - אינני מבין למה את מתכוונת.
שאלת אותי שאלה כללית לגבי התיישנות ועניתי לך. אינני מבין את פשר יתר השאלות.
אני מציע שתציגי את סיפור המקרה במקום לדבר ברמזים. כך שאוכל להשיב על שאלתך הספציפית.
יש חברה מסוימת שמסרבת לתת לי שירות (היא לא מספקת מוצרים), וחשבתי שעיכוב/ מניעת שירות זה מקרה שונה ממוצר פגום (3 שנים), לכן הייתי בטוחה שההתיישנות תהיה לתקופה קצרה או ארוכה יותר.
שלום,
ומניין את יודעת שיש לך עילה לתביעה בעניינך ? לא בכל מקרה של סירוב לתת שירות יש מקום לתביעה או שזה בכלל עוולה.
וגם אם יש לך עילה לתביעה - איך את יודעת שיש לך ראיות מתאימות להוכחת הטענות ?.
לפני שרצים לבדוק התיישנות יש דברים רבים לבחון לפני כן.
יש לי כמה חשבונות ברשת החברתית והצגתי אותם כשעובדת קו ראשון דיברה איתי. היא טענה שאני מתחזה כך שלא אוכל לקבל מהם שירות, אבל לא הייתה לי כוונה להתחזות ולא הייתה לי כוונה לרמות או להונות. היא ראתה שהגבתי מאחד החשבונות ופנתה אלי, אז החלטתי להציג את עצמי
שלום,
קראתי. אני מציע לך שלא לתבוע. אין לך עילה לתביעה.
בהצלחה.
האם אתה יכול בבקשה להסביר מדוע לא כדאי לי לתבוע? אפשר להוכיח שלא התחזיתי?
שלום,
ככל שאת מעוניינת בקבלת ייעוץ משפטי בעניינך - אבקשך לפנות למשרדי ולהציג בפניי את כל סיפור המקרה והראיות להוכחת הטענות.
אי אפשר לנהל ככה שיח ובטח שלא לתת ייעוץ משפטי.
מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.