שלום,
עליך לפנות לחברת התעופה או לסוכנות שממנה רכשת את הכרטיס טיסה ולבדוק איתם את הדברים.
שלום,
תחילה אומר כי עליך לשאול את שאלתך במחלקת האתיקה של לשכת עורכי הדין. הם הגוף הממונה לתת תשובות בעניין זה.
בינתיים אגיד זאת כך, אם אינך רוצה לקחת סיכון עדיף להימנע מלכתחילה מלעשות שימוש בהקלטות שאת (כעו"ד) הקלטת עו"ד שמנגד. אם הלקוחה שלך הקליטה את עו"ד אזי אין בעיה ותוכלי לעשות שימוש בהקלטות, שכן אין פה עו"ד שהקליט עו"ד.
במקרה שאת מתארת את עו"ד שהקלטת עו"ד (העו"ד למעשה בתיק מייצג את עצמו ולפיכך הוא גם עו"ד של עצמו) ולכן אני מציע לך להימנע מלהציג את ההקלטות בהליך המשפטי בטרם תפני ללשכת עורכי הדין בעניין.
שלום,
לא ניתן לדעת מסיפור המקרה שהובא כאן האם יש עילה לתביעה במקרה זה.
כדי לבחון עילה לתביעה יש לבדוק האם הצלם הפר חוזה/הסכם ביניכם והאם יש לכם את הראיות להוכיח זאת.
במידה ואתם מעוניינים בייעוץ וסיוע משפטי בעניינכם, אתם מוזמנים לפנות אליי.
שלום אלי,
לפי מה שאתה מתאר, המשכיר פעל לא כדין ובניגוד לחוק במס' מקרים ולפיכך עליו לשלם בגין הנזקים ועוגמת הנפש שנגרמו לכם.
כדי להסביר איך מגישים תביעה ומה עושים אני צריך לפחות שעתיים. אני מציע לכם במקרה זה להתייעץ עם עו"ד שיבחן את עילות התביעה והראיות שיש בידיכם ויסייע לכם בתביעתם.
בהצלחה.
אין כל רלוונטיות לשאלת החוקיות. אתה אומר לבד שרכשת מוצר מדוכן ברחוב של מכשיר שאינו עובד. אני מציע לך לבטל את העסקה, לקבל את כספך בחזרה ולרכוש מוצר לא מדוכן ברחוב.
על פי מה שאתה מתאר, אתה זכאי לפיצוי בגין העובדה שהטכנאי לא הגיע ובהתאם לחוק הטכנאים.
על מנת לבטל עסקה במקרה זה יהיה עליך להגיש תביעה בבית משפט לתביעות קטנות לצורך ביטול העסקה.
אני מציע לך לפנות לעו"ד כדי שעו"ד יסייע לך לטפל בעניין.
ניתן לפתוח תיק הוצאה לפועל במידת הצורך, אך ממליץ לפנות לנתבע טרם פתיחת התיק.
כן בוודאי.
שלום יהודה,
הדואר לא יכול סתם ככה להחליף לך תיבת דואר בלי לעדכן אותך שהרי מרגע שהחליפו לך תיבה, לא תוכל להמשיך לקבל את דברי הדואר שלך.
ברור שהסוכנות חייבת לעדכן אותך ולשאול לרשותך בטרם החליפו תיבה.
שלום,
אם חברת אל על לא מוכנה למה שהצעת עליך לפנות לבית המשפט לצורך קבלת הפיצוי המלא על פי האמנה.
מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.