שלום,
קראתי את הדברים. איך אני יכול לעזור ? מהי שאלתך ?
שלום,
מבחינת החוק לא ניתן לבטל את עיסקה.
כדי לבטל עיקה יהיה עליכם להגיש תביעה לבית המשפט וכמובן להוכיח את הטענות שלכם לצורך הביטול.
שלום,
קראתי את הדברים. מהי שאלתך ?
השאלה היא איך אני אמורה להתנהל מולם? לדעתי יש כאן מקום לתביעה.את הכסף הם לא החזירו ואת המוצרים אנחנו לא קבלנו.
הייתי מעוניינת לקבל ייעוץ מקצועי.
שלום,
את מוזמנת ליצור איתי קשר טלפוני לצורך ייעוץ בעניינך.
שלום,
הסיבה המתוארת אינה סיבה מספקת לביטול עסקה ועל כן יהיה עליכם לפעול בהתאם להסכם ביניכם.
שלום,
יש אפשרות להגיש ראיות ונספחים נוספים על ידי פניה לבית המשפט ובקשה לעשות כן.
אפשרות נוספת למחוק את התביעה ולהגיש מחדש.
שלום,
קראתי, אך צר לי לא הבנתי את המקרה.
שלום,
ככל שהחברה לא סיפקה לך את המוצר בזמן ומתחמקת ממך, למעשה החברה הפרה הסכם ועל כן את רשאית לבטל את העסקה.
ומה עושים לגבי התשלום שכבר נגבה? יש דרך להחזיר? את יתרת התשלומים עצרתי מול חברת האשראי ...אך בית העסק מתחמק ממני..
שלום,
כן, באמצעות הליך משפטי / הגשת תביעה לבית המשפט.
שלום,
אם יש לך הוכחות לכך שהובטחה לך אחריות ל 3 חודשים נוספים אז מצוין. יש לך עילה לתביעה וראיות מתאימות להוכחת הטענות.
מענה לשאלותיך : אין חובה לתת אחריות לתקופה מסויימת על תיקון שנעשה. האחריות שקיבלת היא במסגרת האחריות הכללית (אלא אם כן נאמר לך אחרת ויש לך ראיות מתאימות להוכחת הטענות).
התיקון בוצע ללא תשלום במסגרת האחריות שהיתה לך על הטלוויזיה.
במידה והחברה מודה שהנוהל הוא לתת 3 חודשי אחריות על תיקון, האם מותר להם להחריג זאת אך ורק לתיקונים שנעשו בתשלום, ולא לתיקונים באחריות? הרי שילמתי על האחריות. הם לא מכחישים שהנוהל שלהם הוא לתת אחריות על התיקון, פשוט טוענים שהמקרה שלי מוחרג מהנוהל הזה.
ושאלה נוספת באותו עניין, האם העובדה שהתקלה חזרה לאחר כל כך מעט זמן לא מעידה על כך שהתיקון לא נעשה כהלכה? מדובר באותה תקלה בדיוק (פס כהה במסך, בדיוק באותו המקום כפי שהיה בפעם הקודמת). אציין גם שמדובר בתקלה שמחמירה עם הזמן ולכן ייתכן שהחלה עוד לפני כן ופשוט לא הבחנו בה באותו שלב.
שלום,
1. יש צורך לבחון את עניין ההחרגע בהסכם שיש ביניכם. אני לא חושב שצריכה להיות החרגה בעניין שהרי שילמת על אחריות.
2. נכון, העובדה שהתקלה חזרה על עצמה לאחר זמן קצר יכולה להעיד על רשלנות בתיקון שנעשה, אך כדי לבחון זאת יהיה צורך בחוות דעת איש מקצוע.
בהמשך ל-2 - יש לי תמונות מהיום שבו הוחזרה לי הטלוויזיה, ורואים כי גם מיד לאחר התיקון התקלה לא נעלמה לחלוטין, אלא רק פחתה באופן משמעותי. עם זאת, לא דיווחתי מיידית לחברה על כך, כיוון שבאותה העת זה לא הפריע לצפייה, וסברתי שיש לי שלושה חודשי אחריות למקרה שהתקלה תחמיר, כפי שאכן קרה. האם ניתן להשתמש בתמונות הללו כראייה לכך שהתיקון לא נעשה כראוי? או שמאחר ולא דיווחתי על כך מיידית טענה כזו לא תתקבל (או אף תפעל לרעתי)?
מאחר ומדובר בסך-הכל במוצר של כ-2,000 ש״ח אני חוששת שפנייה לאיש מקצוע תעלה יותר מהפיצוי שאוכל לקבל לאחר מכן בתביעה קטנה...
שלום,
ניתן להשתמש בתמונות בתביעה קטנה להוכחת הטענות.
שלום,
1. במידה והמוצר שהגיע אליך פגום - את רשאית לבטל את העסקה מכוח חוק הגנת הצרכ, חוק החוזים וחוק החוזים (תרופות בשל הפרת חוזה).
2. לא
3. עליך לפנות לחברה (בכתב) ולהודיע על ביטול עסקה ואת הסיבות לכך ומשם להתנהל מול החברה עד לביטול העסקה בעניינך.
4. ככל שהחברה לא תסכים לבטל את העסקה בדרך זו - יהיה עליך להגיש תביעה לבית המשפט לצורך ביטול העסקה בעניינך.
תודה רבה לתשובותיך.
שאלה אחת נוספת
לנושא יתרת (3) התשלומים,
האם ניתן להקפיא את פרעונם מול חברת האשראי ? או אפשרות התגוננות אחרת ?
(הפרעון הבא ב-30.11)
תודה מראש.
שלום,
את יכולה לפנות לחברת האשראי ולבקש.
אני בספק אם חברת האשראי תסכים לכך.
אם כן מצוין.
ולמענה. אשקול את צעדי.
שלום,
ככל שמכרו לכם מוצר שאינו מתאים למה שהזמנתם - אתם רשאים לבקש להחליף את המוצר או לבטל את העסקה.
מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.