שלום,
1. אין מניעה לפרסם כתב תביעה, אך פרסום של כתב תביעה עלול להקים כנגדך עילה בגין לשון הרע.
2. כתיבת כתבי תביעה זו עבודתם של עורכי דין. אתה עלול בתום לב להטעות את מי שיסתמך עליך.
שלום,
חסר לי מידע רב כדי שאוכל להשיב על שאלתך.
מה כוונתך בכך שהמלון והחדר לא נראו לך ? זו לא עילה לביטול עסקה.
תודה על מענה מהיר
1. הזמנתי חדר במלון דרך פרסום באינטרנט של חב' הוטלס - בתמונות המלון נראה נהדר במציאות חדרים קטנים שמי שסובל כמוני מקלסטרופוביה סובל , מה גם שהיה שם ריח לא נעים .
2. כבר בלובי חשדתי שמדובר בעוקץ פירסומי ולכן לפני קבלת החדר ביקשתי מפקיד הקבלה לראות את החדר והחלטתי שבאתי לנוח ולא לסבול ולכן ביקשתי לבטל העיסקה , פקיד הקבלה הסכים ואף קישר אותי לפקידת ההזמנות שביקשה שאבטל העיסקה אצל הסוכן (הוטלס)
3. ביצעתי ביטול עיסקה דרך האפליקציה וקיבלתי אישורם .
למחרת קיבלתי מייל מפקידה בשם נורית מחב' הוטלס שהמלון דורש את כספו על ביטול העיסקה ולכן הם מסרו לו את פרטי האשראי שלי וחיוייבתי במחיר העיסקה .
4. אני טוען שתנאי ביטול עיסקה אינם רלבנטיים למקרה דנן שכן ההזמנה בוצעה בו ביום והביטול היה מס' שעות לאחר מכן , הביטול קיבל את אישור הסוכן , פרטי האשראי שלי הועברו לגורם שלישי ללא אישורי וללא הסכמתי .
5. אוד לחוו"ד
שלום,
1. אז אם אני מבין נכון - למעשה אתה מבקש לבטל את העסקה בשל הטעייה כיוון שהפרסום באינטרנט שונה ממה שקיבלת בפועל. האם יש לך ראיות להוכחת טענות אלו ?
2. האם יש לך ראיות לעובדה שקיבלת אישור על ביטול העסקה ?
3. אני מבין שביטלת את העסקה מול חברת ההזמנות (הוטלס) וקיבלת אישור על כך, אך בהמשך קיבלת פנייה נוספת מחברת ההזמנות על כך שאתה בכל זאת צריך לשלם בעבור המלון.
4. כפי שאתה מבין הפרטים והראיות במקרה זה חשובים ויש צורך לבחון את המקרה בפירוט.
אציין כי מבחינת החוק (חוק הגנת הצרכן ותקנות הגנת הצרכן ביטול עסקה) - ניתן בתנאים מסוימים (המופיעים בחוק) לבטל את העסקה.
שלום,
אם אני מבין נכון את דבריך - למעשה ישנו פסק דין בעניינך (בצורת גישור) וכעת הצד השני הפר את הסכם הגישור ביניכם (הפר את פסק הדין).
אני מציע תחילה לפנות לבית המשפט שנתן את הגושפנקא לגישור ולדווח על כך שלא בוצע פסק הדין ולבקש המשך הוראות בעניין.
כמו כן אינני מבין מדוע הגשת תביעה יותר כלכלי מהוצאה לפועל.
שלום,
על החברה להמציא לך מסמכים / הסכמים עליהם אתה חתום.
אין הם מחוייבים להציג בפניך הקלטות שיחה. רק מסמכים עליהם חתמת.
תודה על התשובה. מתוקף איזה חוק החברה חייבת למסור לי את המסמכים עליהם חתמתי?
שלום,
זה לא במסגרת חוק. זו תוצאה של חוק החוזים.
שלום,
קראתי את הדברים.
אתם רשאים לפנות למשרדי לצורך קבלת ייעוץ וסיוע משפטי בעניינכם.
שלום,
זהו לא הפורום המתאים לשאלתך.
שלום,
חסר מידע כדי שאוכל לענות לך.
בגדול לא. אין לו עילה לתביעה.
אפרט, הוא הרכיב את העציצים , בחר את הכדים לפי מה שאני אמרתי וכו׳ במיוחד עבורי ונתתי אישור . צילם לי הכל מוכן , נתתי אישור לומרות שלא אהבתי כל כך .. ואז התחרטתי ואמרתי לו שאני לא מעונינת .
עדיין אין לו עילה נגדי?
שלום,
בהתאם למתואר בסיפור השני - יש לו עילה לתביעה ובתנאי שיצליח להוכיח את הדברים.
לא נראה לי שבמקרה כזה הוא יגש לתבוע אותך. לדעתי העלות מול התועלת לא תהיה שווה לו.
שלום,
אין כל חובה שבדין לשליחת מכתב התראה ועל כן אין רלוונטיות לשאלתך.
שליחת מכתב התראה בוואצאפ יתקבל בבית המשפט כמו כל ראיה אחרת המצורפת לכתב התביעה.
שלום,
אכן האחריות היא גם על בעל השטח, כלומר בעל השטח חשוף לתביעות באם יקרה משהו בשטח.ו
על ידי מסמך התחייבות כזה או אחר בו אני לוקח על עצמי את האחריות המלאה?
שלום,
אולי באמצעות הסכם בעניין זה. אני לא בטוח.
עליך להפנות שאלה זו לפורום המתאים.
תודה רבה
עליך לבדוק מול עורכי דין שעוסקים בתחום מקרקעין ו\או מקרקעין חקלאיים.
שלום,
ישנם כללים ברורים לגבי ביטול עסקה מתמשכת.
ראי חוק הגנת הצרכן.
מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.