שלום,
כן.
אתה מוזמן לפנות למשרדי לצורך קבלת ייעוץ וסיוע משפטי בעניינך.
השירותים הם בתשלום.
שלום,
כדי להצליח בעולם המשפט יש צורך ב 2 - עילה לתביעה וראיות להוכחת הטענות.
באם יש לכם לכן ראיות להוכחת הטענות אתן רשאיות לתבוע בהתאם לחוק הגנת הצרכן בסכום של עד 10,000 ש"ח ללא הוכחת נזק.
שלום,
1. לצערי לא.
3. נכון.
שלום,
כן, ניתן להגיש תביעה כנגד הועד בבית משפט לתביעות קטנות.
בתביעות קטנות יש צורך לציין מספר ת.ז. של הנתבע או מספר ח.פ במידה ומדובר בחברה/תאגיד.
לועד בית כיישות אין מספר ת.ז. או מספר ח.פ.
הכתובת המתאימה לתביעות מהסוג הזה הוא אצל המפקח על בתים משותפים.
מדובר בהליך דומה מאוד להליך של תביעה קטנה:
1. אין צורך בייצוג של עורך דין.
2. הדיון הוא קצר ומהיר ולא כפוף לפרוצדורות משפטיות מסובכות.
ייתרון נוסף שיש להליך הוא שהמפקח על בתים משוטפים יכול לתת "צו עשה" (לתקן את הסתימה) או כל צו אחר (לצוות על ועד הבית לבצע פעולות למניעת סתימה עתידית או להורות על החלפת צנרת).
אגרת המינימום נראית לי קצת גבוהה (תבדוק שוב).
בכל מקרה, במידה ותזכה בתביעה, מן הצדק שהאגרה תושט על ועד הבית.
שלום,
יש צורך לפנות לחברה בעניין זה לצורך החלפת המקרר למקרר חדש ותקין.
ככל שהחברה לא תסכים לכך, את רשאית להגיש תביעה בבית המשפט לתביעות קטנות לצורך החלפת המוצר או ביטול עסקה והשבה כספית.
שלום,
לא ניתן לבנות כאשר אתה פוגע בזכויותיו של אחר.
מן הסתם אינך יכול להעמיד מחסן החוסם את חלון ביתו של השכן או כניסת אויר.
שלום,
התשובה לשאלתך (הראשונה) היא כן. יש עילה לתביעה בעניינך.
חוק מענה טלפוני אינו חל על חברה המספקת שירותי אחריות. החוק קובע רשימה של חברות בעניין.
עוגמת נפש הינו סוביקטיבי ועל כן יש לקמט את הסכום בהתאם להרגשתך.
שלום,
1. אין מניעה לפרסם כתב תביעה, אך פרסום של כתב תביעה עלול להקים כנגדך עילה בגין לשון הרע.
2. כתיבת כתבי תביעה זו עבודתם של עורכי דין. אתה עלול בתום לב להטעות את מי שיסתמך עליך.
שלום,
חסר לי מידע רב כדי שאוכל להשיב על שאלתך.
מה כוונתך בכך שהמלון והחדר לא נראו לך ? זו לא עילה לביטול עסקה.
תודה על מענה מהיר
1. הזמנתי חדר במלון דרך פרסום באינטרנט של חב' הוטלס - בתמונות המלון נראה נהדר במציאות חדרים קטנים שמי שסובל כמוני מקלסטרופוביה סובל , מה גם שהיה שם ריח לא נעים .
2. כבר בלובי חשדתי שמדובר בעוקץ פירסומי ולכן לפני קבלת החדר ביקשתי מפקיד הקבלה לראות את החדר והחלטתי שבאתי לנוח ולא לסבול ולכן ביקשתי לבטל העיסקה , פקיד הקבלה הסכים ואף קישר אותי לפקידת ההזמנות שביקשה שאבטל העיסקה אצל הסוכן (הוטלס)
3. ביצעתי ביטול עיסקה דרך האפליקציה וקיבלתי אישורם .
למחרת קיבלתי מייל מפקידה בשם נורית מחב' הוטלס שהמלון דורש את כספו על ביטול העיסקה ולכן הם מסרו לו את פרטי האשראי שלי וחיוייבתי במחיר העיסקה .
4. אני טוען שתנאי ביטול עיסקה אינם רלבנטיים למקרה דנן שכן ההזמנה בוצעה בו ביום והביטול היה מס' שעות לאחר מכן , הביטול קיבל את אישור הסוכן , פרטי האשראי שלי הועברו לגורם שלישי ללא אישורי וללא הסכמתי .
5. אוד לחוו"ד
שלום,
1. אז אם אני מבין נכון - למעשה אתה מבקש לבטל את העסקה בשל הטעייה כיוון שהפרסום באינטרנט שונה ממה שקיבלת בפועל. האם יש לך ראיות להוכחת טענות אלו ?
2. האם יש לך ראיות לעובדה שקיבלת אישור על ביטול העסקה ?
3. אני מבין שביטלת את העסקה מול חברת ההזמנות (הוטלס) וקיבלת אישור על כך, אך בהמשך קיבלת פנייה נוספת מחברת ההזמנות על כך שאתה בכל זאת צריך לשלם בעבור המלון.
4. כפי שאתה מבין הפרטים והראיות במקרה זה חשובים ויש צורך לבחון את המקרה בפירוט.
אציין כי מבחינת החוק (חוק הגנת הצרכן ותקנות הגנת הצרכן ביטול עסקה) - ניתן בתנאים מסוימים (המופיעים בחוק) לבטל את העסקה.
מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.