סגור

מצא עורך דין :

קטגוריה
תחום עיסוק
בחר איזור
בחר עיר

שאלו עו"ד על צרכנות ותביעות קטנות(2,370)

שאל בפורום צרכנות ותביעות קטנות

מענה משפטי מקצועי ומהיר, קבלו תשובות בדוא”ל ללא עיכוב

גולש/ת יקר/ה,
פורום זה אינו מנוהל על ידי עורך דין – ולכן המענה יכול להתעכב מעט.


הנהלת האתר עושה את המירב לאתר עורך דין בתחום שישיב על שאלתך בהקדם.
עמכם הסליחה. מוזמנים לבדוק שנית בימים הקרובים

אם הינך עורך דין בתחום ומעוניין בניהול הפורום – פנה עוד עכשיו בטלפון 03-6006646
או באמצעות טופס יצירת קשר ונשמח לעמוד לשירותך בהקדם

מנהל פורום צרכנות ותביעות קטנות

איזור: חיפה
פקס: 098800022
טלפון: הצג טלפון

"משרדי מעניק שירותים משפטיים נוספים בכל הקשור לתביעות קטנות, ועריכת כתבי תביעה והגנה והכנה לפני דיון בבית המשפט..."

08/01/2015 08:25 עדי הקלטה במקום חתימה הקלטה במקום חתימה
שלום,
האם הקלטה של שיחה, מקובלת כאישור רכישת פוליסה, במקום חתימה על מסמכים?

20/12/2014 18:44 נועה דמי ביטול עסקה - 5% מהתמורה או דמי ביטול עסקה - 5% מהתמורה או "תקנון החברה"
שלום רב,
ברצוני לקבל את חוות דעתכם לאור סיפור שאירע לנו השבוע ואנו אובדי עצות: בעלי רכש מדרסים בעלות של 1,900 ש"ח. כבר ביום המחרת הודיע על ביטול העסקה (מנסיבות אישיות שלנו) וביקש לחייב סכום של 95 ש"ח שהינו 5% מהתמורה, בהתאם לתקנות הגנת הצרכן - ביטול עסקה.
אלא מה? העוסק התעקש לגבות 350 ש"ח בהתאם ל"תקנון החברה".אם כך - מה גובר ? האתר והתקנון של העוסק - או החוק והתקנות?מטבע הדברים ודאי שהחוק - שהרי, העוסק יכול היה גם לכתוב 800 ש"ח דמי ביטול או כל סכום אחר כאוות נפשו - אך אין פה מידתיות וזה בלתי-סביר בעליל.
אני במקרה גם עו"ד ובשיחתי עם מנהל העוסק הבהרתי לו כי איננו יכול "להתעשר שלא כדין" או לגבות דמי ביטול בניגוד לחוק (כאמור- 5% משווי הטובין או 100 ש"ח, לפי הנמוך), שמדובר בחוזה אחיד וכו'... והוא הסביר לי ש"החומרים שהוא השתמש בהם לצורך מדידת קרסול רגלו של בעלי שווים 350 ש"ח ועכשיו הם נזרקים לפח". קיבלתי את הדברים, בדקתי, אך אין ממש בדבריו ולכל היותר חומרים אלו (גבס) נעים בין 60-150 ש"ח.
יצוין כי השיחה עמו הייתה ממש מתלהמת וכל שידע להגיד היה "אז תתבעי אותי, אז שהשופט יחליט"..אנו עדיין מתעקשים שלא לשלם סכום זה של 350 ש"ח, אך מה לעשות? לתבוע אותו? לעשות "הכחשת עסקה" באשראי?
הרי זה אבסורד ובלתי צודק בעליל שכל חברה או בעל עוסק יוכל לקבוע בתקנון שלו סכום כעולה על רוחו, מבלי ליידע את הצרכן על כך במעמד הקניה או לכל הפחות להיצמד לרף של החוק - 5% מהתמורה.(שהרי קיים פה פער משמעותי מ-95 ש"ח לעומת 350 ש"ח) אודה לתשובתכם כיצד לפעול, אני ממש חסרת אונים.
נועה.

27/11/2014 16:41 ענת החזרת אביזרים לטלפון נייד החזרת אביזרים לטלפון נייד
אוזניה לטלפון נייד שנקנתה אתמול האם ניתן להחזירה

17/11/2014 09:45 judika1020 -yukra.info -yukra.info
-yukra.info

04/11/2014 16:53 רונית החזרת כורסא החזרת כורסא
רכשנו כורסא, המוצר פגום והודענו על כך לחברה יום לאחר קבלתה. הם מושכים אותנו כבר שבועיים שהנושא הועבר למנכל אך לא חוזרים אלי.
לפי הבנתי יש אפשרות להחזיר מוצר תוך 14 יום מרכישתו (כורסא מוכנה שלא הורכבה במיוחד בשבילי) , מנהל החנות לא מוכן שאביא את הסחורה לחנות, לאור התנהלות החברה איני רוצה את הכורסא ואני רוצה לבטל עסקה.
אני חוששת שכיוון שמושכים אותי כבר שבועיים אאבד את זכותי לבטל עסקה למרות שהודעתי על כך מראש.
מה עושים?

25/10/2014 19:06 אלמוג כהן מכשיר שנמצא בתיקון מעל הזמן המחוייב מכשיר שנמצא בתיקון מעל הזמן המחוייב
שלום
מסרתי את מכשירי לתיקון בהוט מובייל איפה שאני מבוטח
הבטיחו לי שמכשיר שיימסר לתיקון זמן תיקון לא יעבור את ה72 שעות
עבר מעל שבועיים והמכשיר עוד לא חזר מתיקון
רציתי לדעת אם חברת הוט מובייל עברה על איזשהו חוק (פגיעה בלקוח,עוגמת נפש,חברת הוט מובייל לא עמדה בזמנים שהתחייבו)
תודה רבה ושבוע טוב

03/10/2014 12:48 אנונימי סלון לא במידות שהזמנתי סלון לא במידות שהזמנתי
צהריים טובים
אתמול קיבלתי סלון אך לא במידות שהזמנתי,
מידותיה של הספה התלת מושבית עפ"י ההזמנה הינה: 220X160.
לאחר מדידה שלי, הספה התלת מושבית הינה: 200160.
לאחר שיחה עם החברה, הגיע בעל העסק, לקח מידות, צילם את הסלון,.
לאחר שיחה עם בעל העסק במטרה להגיע לפשרה בעיניין, אך ללא כל הצלחה.
פה נשאלת השאלה:
כמה גבוה סכום הפיצוי שעליו לשלם לי ?
מהן זכויותיי במקרה זה ?
אודה על עזרתכם.

29/09/2014 13:28 ריקי מכונת הכביסה הורסת לי את הבגדים מכונת הכביסה הורסת לי את הבגדים
קניתי מכנות כביסה. המכונה עובדת אך הבגדים יוצאים שחוקים, מקומטים הסיבים שלהם יוצאים מהם וכל הבגדים מלאים בסיבים של כל הבגדים. בקיצור ממש סמרטוטים. הגיע טכנאי שטען המכונה תקינה. ניסיתי את כל התוכניות אך התוצאות יצאו זהות.
מבקשת עצה מה לעשות.

26/09/2014 14:12 ניס שמלת כלה גדולה שמלת כלה גדולה
שלום,
שילמתי כמה אלפי שח לשמלת כלה בעיצוב אישי.
לא חתמתי על חוזה כתוב. אך ישנם קבלות.
לצורך המשימה עמדו לרשותנו שבועיים בהם הגעתי בערך לחמש מדידות (לחלקם איחרתי מבחינת השעה).
במפגש הראשון נלקחו ממני מידות גוף והיקפים.
מפגש שני עד רביעי תיקונים ועיצובים.
מפגש חמישי סיום עבודה ולקיחת השמלה.

לאורך כל הדרך אמרתי לצוות שהשמלה גדולה עליי.
בהיקף תמיד שמו לי סיכות לצורך סימון תיקונים...
ובכפלים של השמלה עצמה אמרו שזה הדגם וזה הסטייל וזה הסגנון...

במפגש החמישי - יום לפני החתונה - באתי לקחת את השמלה.
מדדתי אותה חפוז (בבוקר כשהגעתי נדרשו שוב לתקן את ההיקף ועוד כמה דברים קטנים... ואז נאמר לי לחזור שוב בסוף היום 18:30. כשחזרתי המקום היה חשוך חלקי וכולם בלחץ בית...)
אי לכך לא רקדתי נעתי או ישבתי איתה...
כך שלא שמתי לב להיקפים שנותרו גדולים (למרות שלא פעם שמו סיכות ונדרשו לתקנם!)
אך כן שמתי לב לכיווצים.. ושוב נאמר לי שזה הדגם...

ביום האירוע עצמו החצאית הייתה גדולה עליי לפחות בשתי מידות.
לכן הסבה לי עגמת נפש! כעס! תסכול! וחוסר הנאה!
במקום להיות עם האורחים לרקוד ולהנות כל רגע הייתי צריכה לרוץ לשרותים להקטין אותה עם סיכות ביטחון
בגלל שתמיד נפלה וראו לי את התחתונים...

כמו כן, שילמתי הרבה מאוד לצלם שיתעד לי את האירוע (בכל זאת אירוע של פעם בחיים). ואין לי בכלל תיעוד!
בכל התמונות אני מופיעה עם רוכסן מקדימה! היות והחצאית הייתה גדולה אז היא הסתובבה עליי תמיד...

אשמח לדעת מה ניתן לעשות בנידון.
באירוע עצמו לא הצלחתי ליהנות ולצערי הרב גם לא בזיכרון המתועד (תמונות) שלאחר מכן.

תודה, שנה טובה.
ורק שמחות :-)

29/01/2014 20:05 בני מושייב רישום למכללת פסגות י עסקה טלפונית של 36 תשלומים עבור שירות האיתותים מניות. רישום למכללת פסגות י עסקה טלפונית של 36 תשלומים עבור שירות האיתותים מניות.
שלום . אני נרשמתי למכללת פסגות תוכנית האיתותים לאחר שיווק אגרסבי בטלפון עד 22:30 בערב ועם הסבר שיקרי מסחר מניות וניהול חשבון בבנק שלי ,לאחר ביקור הכרות ב- 26.01.2014 קיבלתי הסבר ש מדובר במסחר במטבע זר ומניות חוזים (סי אף די) מסחר טרייד מט"ח ובנוסף מדובר בהוצאת כספים למסחר חיצוני מחוץ לבנק שלי. בקיצור כל מה שנאמר לי בטלפון הוא בלוף ושקר במטרה לקחת ממני פירטי אשראי בושיווק אגרסבי . כמובן פניתי באותו יום לביטול העסקה וזיכוי אשראי , ועכשיו נראה שהם מושכים זמן, זו תגובה שקיבלתי בדואר אלקטרוני -- הנושא הועבר לטיפול מנהל חדר מסחר טווח חזרה הינו 5 ימים , מה קשור מנהל המסחר ? אני פונה כי ראיתי מלא תביעות נגדם על ראשום ושהם מושכים זמן.

שלום רב,
ראשית שלח הודעה רשמית ומידית על ביטול העסקה - הן במייל והן בדואר רשום.
נתקלתי בתלונה דומה בעבר שהוגשה בגינה תביעה קטנה.
בברכה,
עו"ד דביר גואטה

כתבתי הודעת ביטול עוד בתחילה וכל התיכתובת שמורה , עם תשובה שלהם שנושא בטיפול הם שיכנעו אותי להישאר תקופה של שלושה חודשים ואז אני יכול להתנתק , נכון להיום אני הפסדתי 1500$ והם אומרים לי שאני לא יכול להתנתק למרות שיש לי תכתובת .

הקלד את תגובתך

אנשים יקרים - נא להגיש תלונה למועצה הישראלית לצרכנות

להתאגד ולתבוע אותם. הם נוכלים, מתעים את הציבור ומשקרים. יש לי הוכחות. תביעה יצוגית תפוצץ את הבלון הנפוח הזה שנקרא פסגות.

עורכי דין מובילים בפורום צרכנות ותביעות קטנות

דרור הראל
עו"ד דרור הראל

מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.