שלום,
מהדברים שכתבת לא ציינת באיזה סוג של עסקה מדובר.
עסקת מכר מרחוק, עסקה פיזית, האם מדובר על מוצר בהזמנה מיוחדת ועוד.
בכל מקרה כדי שאוכל לענות על שאלתך עליי לעיין בהזמנה / קבלה שבידיך.
שלום,
אין חוק העוסק בעניין זה (ועל כן יש לפעול בהתאם להסכם ביניכם).
שלום חיים, בהסכם ההתקשרות ביני לבין החברה אין דבר הנוגע להחזרת הציוד - בקשתם לשלוח חזרה בדואר הייתה במייל אשר ענה על בקשתי להתנתקות.
מה במקרה זה - האם יוכלו לחייב אותי? האם אנו נדרשים להגיע להסכמה ביחד? משהו אחר?
ראיתי כי ב2019 בוצע שימוע בנושא זה (לא מצאתי אם עבר חוק או לא בנושא המדובר)
שלום,
אם בהסכם ביניכם לא מופיעים הדרכים להחזרת הציוד - אתה רשאי לבחור את הדרך להחזיר לחברה את הציוד שלה.
אני לא מצליח להבין מדוע אינך רוצה להחזיר לחברה את הציוד בדואר ? באיזו דרך אתה מעוניין להשיב לחברה את ציודה ?
שלום,
על פי הנהוג והמקובל על החברה לתת אחריות לתקופה של שנה (כפי שקיבלת עם התנור הקודם). אם אינכם מצליחים להגיע לפתרון - אזי יהיה צורך להמשיך ולהתדיין בבית המשפט ושבית המשפט יכריע בסוגיה.
ראשית תודה רבה על התשובה.האם ניתן לעדכן תביעה קטנה? להוסיף מסמכים ולעדכן סכום תביעה?
שלום,
כן אפשר לבקש מבית המשפט לתקן כתב תביעה.
כמו כן אפשר למחוק את התביעה ולהגיש מחדש.
שלום,
ניתן להגיש תביעה בגין עוולת לשון הרע בבית משפט לתביעות קטנות.
האם אני ממליץ - זה בהחלט תלוי במקרה ובך (כמייצג את עצמך).
הצלחה בתביעה בתביעות קטנות אינה מעשה אוטומטי. יש צורך לכתוב כתב תביעה מתאים ונכון ויש צורך בייצוג עצמי ראוי.
שלום,
החוק אינו עוסק או קובע בכך שבית עסק חייב לספק מענה טלפוני, כמו גם אינו עוסק בזמני מתן מענה לפנייה.
אם הדרך היחידה שאפשר לפנות לבית עסק זה באמצעות המייל, עליו לתת מענה הולם ומהיר לכך. זמן התגובה צריך להיות סביר. זמן סביר בעניין זה הינו 3 ימים.
השבתי לך בפנייתך הנוספת.
שלום,
קראתי את הדברים.
על מנת שאוכל לתת לך ייעוץ משפטי בעניינך - עליי להכיר את כל סיפור המקרה ולעיין בהסכם עליו חתמת מול המרפאה, תוכנית ההלוואה, כמו גם ביתר הראיות שיש ברשותך להוכחת הטענות.
ככל שאת מעוניינת בייעוץ, סיוע וטיפול משפטי בעניינך - את מוזמנת לפנות למשרדי.
שלום,
יש זמן סביר להשבה כספית ובתוך 30 יום.
שלום,
החוק (חוק הגנת הצרכן) אינו קובע בפיצוי באשר להטעיה בפרסום.
אתם רשאים לבטל את העסקה ולקבל את כספכם בחזרה.
ככל שנגרמה לכם עוגמת נפש בגין כל האמור אתם יכולים להגיש תביעה בבית המשפט.
בית המשפט מפצה על עוגמת נפש ? בגלל המפרט והמידות הספציפיות רכשנו את המקרר הנ"ל החנות שינתה את הפרסום לאחר השיחה איתי ואנחנו לא יכולים להשאר בלי מקרר ואין דגם אחר שאנחנו יכולים לקחת . שואלת שוב לגבי פיצוי של עוגמת נפש החנות מבחינתם מתנצלים ורוצים לבטל עסקה ולי אין פתרון לבעיה שנוצרה לפנות לבית משפט רק על עוגמת נפש ?
שלום,
בית המשפט מפצה על עוגמת נפש ככל שמצליחים להוכיח את עוגמת הנפש.
לקוחות שלי קיבלו פסקי דין על סכומים יפים בגין עוגמת נפש שנגרמה להם (בתביעות שהיו רק על עוגמת נפש). בכל מקרה זה תלוי בשופט.
שלום,
לא מומלץ לתבוע בבית משפט רק על עוגמת נפש בלבד אלא יש צרוך בעילות תביעה נוספות (כגון הפרת הסכם, חוסר תום לב, רשלנות וכד').
עוגמת נפש זה מושג סובייקטיבי, כלומר על אחד חוות עוגמת נפש בצורה אחרת. אין כללים לעניין זה. יש לתבוע על עוגמת נפש בהתאם לעוגמת הנפש שנגרמה.
מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.