שלום,
בהתאם למתואר יש מס' דרכי פעולה.
אני מציע תחילה להוציא מכתב התראה לפני תביעה מעו"ד על מנת לקבל את המטבח לשביעות רצונכם ובנוסף פיצויים כספיים בגין כל הנזקים ועוגמת הנפש.
ככל שאתם מעוניינים בייעוץ סיוע וטיפול משפטי בעניינכם, אתם מוזמנים לפנות למשרדי.
שלום,
קראתי. מהי שאלתך ? איך אני יכול לעזור ?
שלום,
לא. אין מדובר במקרה זה בהרכבה בבית הלקוח.
שלום,
ניתן לפתוח תיק בהוצאה לפועל במקרים מסוימים בלבד (ללא בית משפט).
זהו לא המקרה.
שלום,
בקשר לביטוח עסקה - עליך לפנות לחברת ביטוח ולבדוק מולם.
בעניינך - במקרה זה עליך לתת לנגר הזדמנות לתקן את הריהוט (על חשבונו).
רק אם תינתן לו הזדמנות והוא לא יתקן - רק אז יש לך עילה לביטול העסקה.
שלום,
חסר לי מידע רב על מנת שאוכל לענות על שאלתך.
אני מציע שמחר תפנה אליי טלפונית, נשוחח ואבין את סיפור המקרה בעניינך.
שלום,
עליך לשלוח את הכיסא בחזרה לחברה על חשבונה.
הסיבה שאתה מבטל את העסקה כיוון שהגיע מוצר פגום. על החברה לקחת אחריות על מוצר פגום שמכרה.
שלום,
הלקוחה רכשה כרטיסיה וחתמה על הסכם.
משכך ובהתאם לחוק הגנת הצרכן הלקוחה אינה יכולה לבטל את העסקה ולקבל את כספה בחזרה.
שלום,
תחילה יש לצורך לבדוק האם יש לך זכות משפטית לבטל את העסקה.
שנית, אני מציע להוציא לחברה מכתב התראה לצורך ביטול העסקה והשבה כספית יחסית (4 טיפולים). ככל שמכתב לא יעזור השלב הבא יהיה הגשת תביעה בעניינך.
שלום,
לא החברה אינה יכולה לצלם ולשמור אצלה ת.ז.
מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.