זו סוגיה בעיתיית אשר בפסק דין של מני נפתלי נקבע פיצוי בגין התנכלות שכזו. הבעיה היא כי זה יפגע במקום עבודתך שאני לא בטוח שאת רוצה בכך. בכל מקרה הייתי מדווח למנהלת ומנסה לפתור את זה שם, ואם לא מחפשת אולי בית ספר אחר.
אחז אגם, עו"ד
מנהל פורום דיני עבודה
חוה שלום,
מכתב הפיטורים צריך להיות עם התאריך בו נאמר לך על הפיטורים ולא תאריך קודם לכן.
לגבי פיצויי פיטורים הרי שאין פירוט של שכרך ועל כן לא ניתן לומר מה מגיע כפיצויים אולם בכל מקרה מגיעה השלמה מעבר לסכום שהופרש עבורך לקרן הפנסיה.
אחז אגם, עו"ד
מנהל פורום דיני עבודה
הפסקות במקום עבודה הן חובה שהמעביד חייב להעניק, והוא יכול לקזז את התשלום בגין זמן זה. מה יעשה בעבודה זה שיקול של העובד.
לגבי העובדה כי במשך שנתיים זה לא נעשה, כאן אין תשובה חד משמעית. מצד אחד, כאילו נקבע נוהג בעבודה, מצד שני, המעסיק חייב לפעול בהתאם לחוק ועל כן מותר לו לתקן דברים שעשה קודם בניגוד לחוק.
אחז אגם, עו"ד
מנהל פורום דיני עבודה
גם ללא הסכם סודיות, עובד מחויב לסודיות ולתום לב.
אחז אגם, עו"ד
מנהל פורום דיני עבודה
הראל,
על פניו נראה כי יש צדק בדבריך ובדרישה שאיננה שומרת על זכותך לפרטיות.
יתכן ויש מקום להגיש עתירה בעניין.
אחז אגם, עו"ד
מנהל פורום דיני עבודה,
דניאל,
על פניו נראה שכן אבל אלא אם נדע בדיוק מה מקום העבודה, קשה יהיה לקבוע באופן מדויק האם הוא חל.
אחז אגם, עו"ד
מנהל פורום דיני עבודה
לצערי הרב, הדרך היחידה לקבל את המסמכים הם באמצעות בית הדין לעבודה.
אחז אגם, עו"ד
מנהל פורום דיני עבודה
סיפור מעניין. מה השאלה?
לא ברור מנין הבנת זאת. החוק לא עוסק בשעות עבודה אלא בימי וחודשי עבודה. פיצויי פיטורים לעבוד במשכורת חודשית קבוע הם המשכורת המלאה האחרונה כפול שנות העבודה כולל חלקי שנים. לעובד לפי שעות - ממוצע 12 המשכורות האחרונות (לא כולל היעדרויות של חופשת לידה וכד') כפול שנות העבודה כולל חלקי שנה.
אם העובד מוותר על שימוע, ניתן לקבל החלטה בלא שימוע.
הודעת ואטסאפ, כמו מסרון, כמו פקס, כמו הודעת דוא"ל, היא דרך התקשרות קבילה.
מומלץ לקבוע מועד אחר שבו העובדת תוכל להתייצב.
מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.
"לוחמת על זכויות לקוחותיי ללא פשרות, כאשר לנגד עיני כל העת טובתם האישית בלבד..."
"משרדנו שם לו למטרה להעניק לכל אחד מלקוחותיו שירות נאות, יחס אישי, ואת מלוא תשומת הלב הראויה..."