שלום,
כן.
שלום,
כן בוודאי שקיים חוק.
ראה חוק הגנת הצרכן ותקנות הגנת הצרכן (אחריות ושירות לאחר מכירה).
שלום,
עליך לפנות בעניין זה להנהלת החברה ולהציג בפניהם את הנושא.
שלום,
לא אינך יכול לכפות על מישהו לא לבטל עסקה ולדרוש תיקון.
עליך לקחת את הרכב כמו שהוא למוסך אחר.
שלום,
באם את מבקשת התייחסות לחוזה/הסכם לימודים, כדי שאוכל לענות עליי לעיין בהסכם.
בכל מקרה על הצדדים לפעול בהתאם לחוק וההסכם ביניהם.
שלום,
חסר לי מידע רב כדי שאוכל לענות על שאלת, כמו כן, יש צורך לעיין בהסכם עליו חתמת מול החנות. לעניינך - חוק הגנת הצרכן ותקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה) מגדירים חלק מהזכויות שלך באשר לביטול העיסקה.
שלום,
עליך להראות לחנות כי אכן כרטיסך נגנב (על ידי כך שתציג בפניהם את המסמכים לגבי אובדן כרטיס אשראי אותם שלחת לחברת האשראי).
שלום,
תחילה עליכם לשלוח הודעה מפורטת ובכתב לחברה כדי להודיע על ביטול העסקה. יש לעשות זאת כמה שיותר מוקדם.
בהמשך יש להוציא מכתב התראה לפני תביעה לחנות לצורך ביטול העסקה, השבה כספית ותשלום פיצויים.
באם מכתב התראה לא יעזור השלב הבא יהיה הגשת תביעה בבית משפט לתביעות קטנות בעניין זה.
שלום,
אני מפנה אותך לתקנה 2א לתקנות הגנת הצרכן (האותיות בחוזה אחיד ובתנאי הכלול במידע אחר המיועד לצרכן), תשנ"ה-1995
מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.