שלום,
את שואלת שאלות בנושא דיני ראיות. כדי שאוכל להשיב על שאלה בתחום זה עליי לראות את הראיה. כנ"ל גם במקרה שלך.
כל עוד לא ראיתי את הראיה - הכיצד אוכל להתייחס אליה ?
זה כמו לפנות לרופא במייל לספר לו שכואבת לך הבטן ולשאול אותו באיזה מחלה את חולה.
ככל שאת מעוניינת בייעוץ, סיוע וטיפול משפטי - את מוזמנת לפנות למשרדי.
שלום,
לפנות ולבקש פיצוי בגין 2 ההודעות.
תודה על המענה המהיר.
רוצה לומר, לגבי הודעה 1 אינני בטוח שלא נתתי הסכמה בעבר , לגבי הודעה 2 אני בטוח שביקשתי הסרה ושלא ישלחו, האם אין סיכון בלבקש פיצוי גם על הודעה ה1 שכן נכון לשליחת אותה הודעה יכול להיות שיש בידם הוכחה לכך שנתתי הסכמה בצורה כלשהיא בעבר.
תודה מראש
בריאות לכל אזרחי המדינה
שלום,
אין פה שום סיכון.
אם יש בידי החברה הסכמה שלך שיתכבדו ויציגו.
אם אין עליהם לפצות בהתאם לחוק.
שלום,
תזכורת, קיבלתי הודעת ספאם, פניתי לחברה ביקשתי להסיר, הם טענו שהסירו, באותו יום לאחר כ8 שעות קיבלתי עוד הודעה, הודעה מספר 2.
שלחתי מכתב התראה לחברה בדרישה לפיצוי, החברה טוענת להגנתה שההודעה יצאה מהמערכת שלהם לפני המועד בו ביקשתי להסיר עצמי ובגלל עומס על המרשתת (אינטרנט) הגיעה אליי לאחר מספר שעות רב, אחרי שכבר ביקשתי להסיר ואמרו לי שהסירו.
1.מה החוק אומר?
2.מה דעתך?
3. הסיפור יתקבל על ידי ביהמש?
שלום,
נדמה לי שכבר עניתי על שאלותיך.
אי אפשר שכל צעד ושעל שלך תפנה אליי כדי לעדכן ולקבל ייעוץ משפטי.
כתבתי לך כי על החברה להוכיח את טענותיך ולא רק לספר סיפורים בעלמא.
אם היית מבין מעט במחשבים היית יודע שמה שאמרו לך זה שטויות.
פשוט תגיש תביעה וזהו.
כאשר יש לך בעיה משפטית עליך לפנות לעו"ד בדיוק שכאשר יש לך בעיה במנוע של הרכב אינך מתקשר עם המכונאי ושואל אותו שאלות איך לתקן את המנוע.
כל אחד והעבודה שלו. כל אחד והמקצוע שלו.
באם אתה מעוניין בייעוץ, סיוע וטיפול משפטי בעניינך - אתה מוזמן לפנות למשרדי.
נא לא להמשיך לשאול כאן שאלות.
בהצלחה.
שלום,
אינך מבקש עצה מעורך דין אלא מבקש לעשות את עבודתו של עו"ד.
למה הדבר דומה ? התקלקל לך המחשב - כעת אתה פונה לטכנאי מחשבים ומבקש ממנו לקבל את סדר הפעולות שיש לעשות על מנת לתקן את המחשב. או לפנות למכונאי מחשבים כדי לתקן את המנוע שהתקלקל במכוניתך.
כל אחד והמקצוע שלו. באם אינך יודע לעשות משהו מקצועי עליך לפנות לקבל שירותיו של איש מקצוע.
מציע לך לפנות לעו"ד לצורך טיפול משפטי בעניינך.
בהתאם למתואר אין מקום להגיש תביעה קטנה כנגד העירייה (זהו כלל לא ההליך הנכון), אך בהחלט יש מקום לדאוג לפיטוריו של הפקח. אל לו לנצל את מעמדו וסמכותו כדי לפעול כפי שפעל.
תודה על המענה.
לפנות לעורך דין אני יודע שאני יכול, זה עולה הרבה פאפליקוס. לכן פניתי טרם לכך לפה כדי לקבל הכוונה, ההכוונה שקיבלתי -פנה לעורך דין.
לא ברור לי מדוע לשיטתך אינני זכאי לתבוע את העיריה לפיצוי על עוולה שנעשתה לי(עוגמת נפש ,פגיעה בחופש ועוד)?
לפטר אותו אינני צריך עורך דין, רגיש תלונה העיריה, במשטרה כנגדו ושהם יחליטו אך לטפל .
פניתי לקבל הכוונה ולא בבקשה לטפל בתיק משפטי .
תודה
שלום,
התחל בשליחת מכתב התראה לפני תביעה לעירייה בעניינך. למכתב תצרף את כל הראיות להוכחת טענותיך. ככל שלא תתקבל תגובה בהתאם לרצונך, תגיש תביעה לבית המשפט ותקווה לקבל סעד מבית המשפט. בהצלחה.
שלום,
זהו פורום משפטי. אינני יודע לענות לך על השאלה : "איך יכול להיות שחדרו מים ... היתכן שהטלפון לא היה באמת חדש".
לצורך בחינת העניין עליך לקחת את המכשיר לבדיקת מעבדה, לבקש חוות דעת מומחה בעניין.
לאחר חוות דעת מקצועית ניתן יהיה להגיש תביעה כנגד החברה בגין העובדה כי מכרו לך מכשיר שלא בהתאם למפרט.
שלום,
אתה יכול לפנות אליו כדי להשיב את כספך.
אני מניח שאתה מתכוון לשאול האם יש לך עילה משפטית להשבת כספך והתשובה היא לא.
כאמור אתה הוא זה שהיית אמור לפנות אליו ולא פנית..
שלום,
כן. יש לספק מסך חדש ולא מחודש.
שלום,
שימי לב כמה זמן עבר מאז האירוע ועד הדיווח (הגילוי) וכמה זמן חלף מאז הודעת חברת האשראי ועד היום. להערכתי חברת האשראי נהגה פה בתום לב.
בכל מקרה ובאם אינך מסכימה עם החלטת חברת האשראי את רשאית להגיש תביעה לבית המשפט כנגד חברת האשראי ולבקש סעד מבית המשפט בעניינך.
שלום,
על החברה להציג בפניך את הסכמתך המפורשת לשיגור דברי פרסומת.
באם אין לחברה את הסכמתך המפורשת אזי יש לך עילה לתביעה.
שלום לעורך הדין המכובד,
שוחחתי עם נציגת החברה במטרה להבין כיצד השיגו את כתובת המייל ובמטרה להבין האם קיבלו הסכמתי מראש ובמפורש בעבר, הם לא ידעו לענות על כך ותגובתם הייתה : " הפרטים שלך הגיעו דרך GOOGLE".
האם במצב כפי שתיארתי היית ממליץ לשלוח כתב התראה כדי שיסירו את פרטיי ולא ישלחו בעתיד ולדרוש פיצוי לפי חוק התקשורת.
בכבוד
אנגול
שלום,
כן בהחלט.
שלום,
לא. אין לך עילה לתביעה.
שלום,
1. עליך לפנות תחילה בעניין זה לחנות לצורך החלפת הקומקום. באם לא יחליפו לך השלב הבא יהיה להשתמש בתעודת האחריות (ככל שתעודת האחריות עוסקת בחלודה).
2. כן
3. לפנות בכתב לחנות.
שלום רב ובוקר טוב,
שוחחתי עם נציג החנות, הוא אמר שבגלל שביקשתי להחליף הקומקום וביקשתי גם פיצוי על עוגמת הנפש עליי לפנות ליבואן של הקומקום.
א. האם היבואן של הקומקום הוא הכתובת להחלפת הקומקום?
ב. האם היבואן הוא הכתובת לדרישת הפיצוי בגין הטרחה ועוגמת הנפש?
בכבוד רב
יהושוע
שלום,
אם החנות הפנתה אותך ליבואן אנא פנה ליבואן בעניין זה.
עליך למצות את הכל בטרם מגישים תביעה לבית המשפט.
בהצלחה.
מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.