אין צורך כי בזימון יהיה כתוב את המילה פיטורים. השאלה היא האם באמת השימוע הוא לפיטורים או ל"איפוס" או לשינוי מתווה עבודה. יש כל מיני סוגי שימועים.
אחז אגם, עו"ד
מנהל פורום דיני עבודה
עידו שלום,
הקונסטלציה שתיארת איננה חוקית. אתה התפטרת, אולם ככל הנראה על מנת לפנות לקבלת דמי אבטלה מהביטוח הלאומי את צריך מכתב פיטורים (למרות שכספי הפיצויים שהופרשו עבורך הם שלך כך או כך).
קורים מדי יום מקרים בהם מעבידים משתפים פעולה עם מקרים כאלו ואח"כ נתבעים על ידי העובד, כאילו פוטר. על כן המעביד שלך מנסה לשמור על עצמו. זו זכותו, למרות שאני לא בטיוח שכל העניין הזה יחזיק מים בסוף.
אחז אגם, עו"ד
מנהל פורום דיני עבודה
כאשר מתפטרים לצורך טיפול בילד, הזכויות הן כאילו פוטרת.
אני לא יודע על איזה הסכם את חתומה אבל התנרים שלך צריכים להיות כאילו פוטרת.
אחז אגם, עו"ד
מנהל פורום דיני עבודה
בהתאם לדין אתה צריך לתת 30 יום. תוכל בתיאום עם המעסיק לקצר את התקופה.
אחז אגם, עו"ד
מנהל פורום דיני עבודה
בפועל התשובה היא ברורה. תוכל לגשת לבית הדין לתבוע. בגלל גובה סכום התביעה היית מציע לפנות לבית הדין לעבודה שם יש מתנדבים שיוכלו לעזור לך לנסח את התביעה.
אחז אגם, עו"ד
מנהל פורום דיני עבודה
מה שאת מציגה הם בהחלט פיטורים שלא כדין ובהחלט יש לך עילת תביעה.
ממליץ לך לפנות ליעוץ אישי באתר עלך מנת לבחון כיצד ניתן לעשות את זה.
אחז אגם, עו"ד
מנהל פורום דיני עבודה
איה שלום,
המקרה שלך הוא חמורה עוד יותר כי מעבר להיעדר ההפקדה כשורה, גם הפנסיה אותה את אמורה לקבל בסוף ההליך נפגעה.
אני ממליץ לך לפנות ליעוץ אישי באתר על מנת לדעת כיצד ניתן לפעול כנגד המעסיק במקרה שכזה.
אחז אגם, עו"ד
מנהל פורום דיני עבודה
קרן התשלמות איננה מופיעה בחוק אלא בהסכמים אישיים או קיבוציים.
ככל והיא מופיעה בשלך המעביד חייב להפריש אחרת הוא חשוף לתביעה.
אחז אגם, עו"ד
מנהל פורום דיני עבודה
בעיקרון המקרה שאת מתארת איננו מאפשר לקבל פיצויי פיטורים אלא אם הוא חתום על סעיף 14.
בעלך היה צריך לבקש ממקום העבודה שיוציא לו מכתב פיטורים ולא שיתפטר.
אחז אגם, עו"ד
מנהל פורום דיני עבודה
מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.
"לוחמת על זכויות לקוחותיי ללא פשרות, כאשר לנגד עיני כל העת טובתם האישית בלבד..."
"משרדנו שם לו למטרה להעניק לכל אחד מלקוחותיו שירות נאות, יחס אישי, ואת מלוא תשומת הלב הראויה..."