שלום,
1. בהחלט יש כאן עילה משפטית לתביעה (קייס).
2. חוק הגנת הצרכן קובע בין היתר פיצויים של עד 10,000 ש"ח ללא הוכחת נזק בגין אי ביטול עסקה והשבה כספית לאחר בקשה.
3. לגבי שאלתך האם שווה את המאמץ - תשובתי היא שאני עוסק בתחום תביעות קטנות ודיני צרכנות.
שלום,
בעניין מענה לשאלתך - אני מזמין אותך לעיין בתעודת האחריות שקיבלת ביחד עם האופנוע.
למיטב ידיעתי - עניין זה נבדק ונקבע בפסיקת בית משפט - עע"ם 19/7825
שלום,
חוק הטכנאים (כשמו כן הוא) אינו חל על שליחים, אלא על טכנאים ולכן לא ניתן לדרוש פיצוי על כך ששליח לא הגיע מכוח חוק הטכנאים, אך בהחלט ניתן לתבוע פיצוי כספי מכוח חוקים אחרים.
משי שרשם שלא זכאי טועה ! כן בהחלט סזכאים על פיצוי מהוט או חברה אחרת על אי הגעת שליח במועד שנקבע. על איחור של שעתיים פיצוי בחוק 300 ש"ח , על איחור מעל שלוש שעות, פיצוי בחוק ששל 600 ש"ח ללא צורך בהוכחת נזק
שלום,
1. אינני יודע. אין סטטוס משפטי שכזה חברה בע"מ שנסגרה. כדי שאוכל לענות על שאלתך עליי לקבל את הפרטים של החברה ואוכל לבחון מה הסטטוס המשפטי שלה כדי לבחון האם ניתן לתבוע אותה.
2. כמה שבית המשפט יחליט בפסק הדין
3. חסר לי מידע רב בעניין כדי שאוכל להכריע האם יש מקום להרמת מסך בעניינך.
שלום,
לא אינך יכול לשלוח לדיון קרוב משפחה במקומך.
על מנת שאדם אחר ייצג אותך (ולא יגיע במקומך), עליך לבקש ולקבל אישור זה מבית המשפט (להגיש בקשה מנומקת לשופט)
שלום,
יהיה נכון להגיש את התביעה כנגד מי שאחראי על המוצר.
אם לחנות ממנה רכשת את המוצר יש אחריות למוצר אז יש מקום להגיש תביעה גם כנגדה. .
שאלתי הייתה האם לאור ניסיונך והידע המשפטי שלך, האם לחנות יש אחריות בנושא שציינתי, או שהיא בסך הכל "צינור" של היבואן.
האם לאור היכרותך עם החוק והפסיקה לחנות יש גם אחריות בנושא מכירת מוצר פגום ולא בטיחותי.
שלום,
לא. לא חלה על החנות אחריות.
שלום,
שאלתך אינה שאלה משפטית. אני מציע לך לפנות בעניין זה למשרד הפנים.
אני מניח שאם תבקשי במשרד הפנים יבטלו לך את הבקשה.
שלום,
בהתאם למתואר יש פה פגיעה בפרטיות (בוודאי לאחר שפנה לקופה וביקש להסדיר את הדברים).
תביעה בגין פגיעה בפרטיות הינה תביעה על סך של עד 50,000 ש"ח ללא הוכחת נזק.
שלום,
לא ברור לי מסיפור המקרה מה סטטוס הווילונות עכשיו.
מה הכוונה ... הביאו וילון שהתיקון גרם לקרועים קטנים ?
אחרי שראיתי שוילונות עם הקרעים - ביקשתי מהמתקין להחזיר אותם בחזרה לחנות. נאמר שבטיפול.
שלום,
אם רכשת מוצר מסוים ולא קיבלת את המוצר שרכשת ו\או קיבלת מוצר פגום - את רשאית להחליף את המוצר או לבטל את העסקה ולקבל את כספך בחזרה.
שלום,
חסר לי מידע רב כדי שאוכל לענות על שאלתך.
הזמתי וילה לנופש ל-2 לילות עבור 8 אנשים, לאחר כיומיים ביטלתי את העסקה, בעלת הוילה קנסה אותי ב1500 שקלים, האם זו זכותה?
שלום,
שוב - חסר לי מידע רב כדי שאוכל לענות על שאלתך.
למעשה כתבת את אותם הדברים ולא הוספת מידע נוסף.
הקלד את תגובתך
מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.