שלום,
בשלב זה הייתי ממליץ לך לפנות באמצעות מכתב התראה לפני תביעה (מומלץ מכתב מעו"ד) לצורך קבלת הזיכוי הכספי בעניינך.
ככל שאתה מעוניין בייעוץ, סיוע וטיפול משפטי בעניינך - אתה מוזמן לפנות למשרדי.
שלום,
בהתאם למתואר (מוצר שונה ממה שהוזמן או מוצר פגום) את רשאית להחלפת המוצר למוצר שהזמנת + תשלום פיצויים או ביטול עסקה השבה כספית ותשלום פיצויים.
את מבקשת את ביטול העסקה לא בשל זכותך על פי החוק אלא בשל אי עמידה בהסכם וקבלת מוצר פגום.
תודה על המענה
כדי להיות בטוחה בתשובה,
1.האם כך גם במקרה שהחלק שהגיע לפי הקטלוג הוא לא זה שהובטח לי בעל פה.
2. במקרה של פגמים במוצר לא חל החוק של החזרה תוך 14 יום כפי שנאמר לי בחנות, ואם כן, האם יש משמעות לדחיית הטיפול וגרירת הרגלים ע״י החברה ?
שלום,
1. כל עוד יש לך ראיות רלוונטיות להוכחת טענותיך.
2. כן. יש משמעות לכך הן משפטית והן מבחינת הפיצויים.
שלום,
כן.
מי לדעתך הגורם שכדי להגיש תביעה: העיריה או המלון, והאם זה מתאים לתביעות קטנות
שלום,
אתה רשאי לתבוע את שני הגורמים בתביעה אחת (באם אינך יודע על מי חלה האחריות וכל גורם מגלגל אחריות על האחר).
כן זה יכול להתאים להליך של תביעות קטנות.
שלום,
אין חוק בעניין הזה.
בהחלט היום במאה ה 21 אפשר לעשות הכל (כולל לחתום על מסמכים ולהעביר תשלום) מרחוק.
הקלד את תגובתך
האם המוסד יכול להתנות קבלת הזיכוי שמגיע לי עבור התקופה בה לא ניתן לי השירות, בכך שאחתום על מסמך כלשהו?
בשיחה טלפונית הם אישרו שמגיע לי זיכוי אך דרשו שאגיע ואחתום על מסמך בכדי שאוכל לקבל את ההמחאה, ולא מוכנים לבצע החזר דרך כרטיס האשראי.
שלום,
כן, אפשר להתנות ולבקש שתחתום על מסמך לצורך קבלת זיכוי.
הקלד את תגובתך
שלום,
אם קיבלת מוצר שונה מהמוצר שהזמנת - אזי אתה רשאי להחלפת המוצר למוצר אותו הזמנת או לחילופין לבטל את העסקה ולקבל את כספך בחזרה.
מבחינת החוק אינך רשאי לעצור את התשלומים בשל כשל תמורה (שכיוון שקיבלת את התמורה אך הלא נכונה).
האם יש חוק שתומך אותי ?
ומה לגבי התענה של הספק שיש תקן של מידת מושב והוא היה מחיוב לקצר אצ המושב של הספה בדגם שהזמנתי ?
שלום,
בהתאם למתואר לחברה אסור לשגר אליך דברי פרסומת (זאת כמובן מבלי שנתת את הסכמתך בהתאם לכללי החוק) ועל כן בשלב זה החברה פעלה בניגוד לחוק כאשר שיגרה אליך דברי פרסומת בניגוד לחוק.
לפיכך - הם אינם צודקים כיוון שהם אלו שלא היו צריכים מלכתחילה לשגר אליך דברי פרסומת ולא אתה הוא זה שצריך קודם להסיר את עצמך.
לגבי שאלתך את מי לתבוע - החוק מטיל אחריות הן על המפרסם והן את חברת השיווק.
אני מציע לתבוע את המפרסם.
אם קיימת אחריות שבדין אזי אין ולא צריך להיות סיכון בתביעה.
ככל שאתה מעוניין בייעוץ, סיוע וטיפול משפטי בעניינך - אתה מוזמן לפנות אליי.
שלום,
כמו בכל תחום וכל עניין - כל חברה אשר פועלת בניגוד לחוק חשופה לתביעה.
שלום,
אם מדובר בטכנאים אזי חוק הטכנאים חל במקרה זה.
אם תואם מועד ביקור, וחלפו שעתיים מעבר לזמן ההמתנה - הצרכן יהיה זכאי לפיצוי בסכום של 300 ש"ח, מבלי שיצטרך להוכיח שנגרם לו נזק בשל האיחור.
אם חלפו 3 שעות מעבר לזמן ההמתנה - הצרכן יהיה זכאי לפיצוי בסכום של 600 ש"ח, מבלי שיצטרך להוכיח שנגרם לו נזק בשל האיחור.
שלום,
יש מספר דרכי פעולה בעניינך ובכל מקרה מציע לך כבר עכשיו להיעזר בשירותי עו"ד.
(1) להודיע כדין על ביטול עסקה + השבה כספית ותשלום פיצויים
(2) להמתין עד שהארונות שהזמנת יגיעו אליך לשביעות רצונך ואז להגיש תביעה כנגד החברה.
(3) להוציא לחברה מכתב התראה מעו"ד ומנקודה זו לתת לעו"ד מטעמך לטפל בכל העניין מול החברה.
מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.