שלום,
לא ובכל מקרה, בלי קשר לקורונה, לא ניתן לחייב לבצע עסקה עתידית שאינך רוצה בה.
שלום,
בהתאם למתואר אין באירוע עילה לתביעה.
שלום,
לפי המתואר יש 2 אפשרויות : (1) רכישת זכות עתידית כאשר את משלמת עליה כעת (בדומה לכל רכישה באשראי ; (2) ביטול העסקה והשבה כספית מלאה.
עליך לבחור את האפשרות שאת מעוניינת בה ולפעול בהתאם.
בכל מקרה לשני הצדדים (לחברת הנסיעות ולך) אין אפשרות לאחוז את המקל מ 2 קצותיו. או זה או זה.
שלום,
כן את זכאית לבטל את תשלמי האשראי בעניין זה, שהרי אינך מקבלת את המוצר/שירות עליו את משלמת.
אני מציע לך להסדיר את ביטול העסקה וההשבה הכספית בצורה מסודרת אל מול משרד החינוך ובית הספר לפני שאת פועלת בעצמך מול חברת האשראי.
שלום,
1. בהתאם לחוק הגנת הצרכן אינך מחויבת לאפשר לטכנאי לבדוק את המכונה, אך אם תשאל דעתי אני ממליץ לפעול כך ולאפשר לטכנאי לבדוק.
2. לא. מעשה זה לא אמור לבטל את הודעת הביטול. כמובן שבפניית והסכמתך לבואו של טכנאי את תבהירי זאת בכתב לחברה על מנת שזה יהיה ברור לו (וכמובן ממוסמך).
שלום,
באם מכונת הכביסה נרכשה בעסקה מקוונת (עסקת מכר מרחוק) אזי אתה רשאי לבטל עסקה בתנאים אלו :
בעסקת מכר מרחוק רשאי הצרכן לבטל את העסקה –מיום עשיית העסקה ועד ארבעה עשר ימים מיום קבלת הנכס, או מיום קבלת המסמך המכיל את הפרטים האמורים בסעיף קטן (ב), לפי המאוחר מביניהם.
לפיכך אין רלוונטיות לעובדה שמכונת הכביסה חוברה לחשמל, אלא רק הזמנים הם אלו שקובעים.
החוק קובע לעניין החיבור לחשמל רק אם רכשת את מכונת הכביסה ברכישה רגילה (ולא מקוונת).
שלום,
במקרה המתואר נולדת עילה לתביעה כאשר ישנה הפרת הסכם, כלומר כאשר הבטיחו לך משהו שיקרה והוא לא קרה כפי שהובטח.
אפשרות נוספת לעילה לתביעה כאשר מקיימת רשלנות בטיפול שנעשה.
לפיכך - באם ישנה הפרת הסכם ו\או רשלנות - את רשאית להשבת כספך.
תודה על תשובתך. איך אפשר לדעת אם יש כאן הפרת הסכם? אעבור על המסמכים שחתמתי, הם בקליניקה... ממה שזכור לי חתמתי שמותר לי לקבל זריקות הרדמה ושידוע לי תופעות לוואי (כגון נפיחויות וכו). בהסכם כתוב רק התהליך שאני הולכת לעבור (נקרא מירה-דריי) לא כתוב מה מטרתו ומה אחוזי ההצלחה. האם ניתן בכל זאת לדרוש את הכסף על סמך מה שמפרסמים באתר שלהם למשל, מהו הטיפול הזה ומה מטרתו. או שהמכון יכול להסתייג שאין אף פעם 100 אחוזי הצלחה בטיפול כזה או שלא הובטח שתהיה הצלחה? אין לי הוכחה מוקלטת מהיועצת העסקית שלהם שאיתה דיברתי לפני הטיפול. אבל ברור שלא הייתי הולכת לטיפול ככ יקר אם לא היה מובטח לי שהטיפול עובד
שלום,
נדמה לי שעניתי על כל שאלותיך בעניין.
באם את מעוניינת ייעוץ וסיוע משפטי נוסף - אנא פני למשרדי.
שלום,
בהתאם למתואר ועל מנת להשיב את כספך,כעת יהיה עליך להגיש תביעה לבית המשפט בעניינך.
ככל שאתה מעוניין בייעוץ וסיוע משפטי בעניינך, אתה מוזמן לפנות למשרדי.
שלום,
בהתאם לחוק הגנת הצרכן מי שרשאי לבטל עסקה הוא הצרכן (בניגוד לנותן השירות).
כמו כן, באם אתה ביצעת הזמנה ושילמת עליה בעצמך באמצעות כרטיס אשראי, אזי רק אתה רשאי לבטל את העסקה (ולא מישהו אחר בשמך).
האם אפשר לקבל סימוך חוקי לסיפא של התשובה?
שלום,
ראה בעניין זה חוק הגנת הצרכן.
שלום,
בהתאם למתואר בהחלט יש פה עילה לתביעה. יש פה ניצול ציני ולא חוקי.
כדי להצליח בתביעה עליך להוכיח את כל טענותיך בבית המשפט ולצורך הוכחת הטענות יש צורך בראיות להוכחתם.
חיים שלום,
האם נדרש לתמלל הקלטה שאני רוצה להגיש כראיה ?
כיצד מגישים את קובץ ההקלטה ?
תודה
שלום,
כן - יש צורך לתמלל שיחות טלפוניות כדי להגישן כראיות בבית המשפט.
אין צורך להגיש את קובץ ההקלטה אלא רק את התמלול. כמובן שיש צורך לשמור את ההקלטה המקורית ולהביאה לבית המשפט ביום הדיון.
מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.